Thursday, December 15, 2011 By: kasihibu

AKSI MODEL TIDAK BERBAYAR

sepanjang perjalanan balik kampung gerhana bulan tu, 
sya ber4 lah dengan anak anak
macam nilah gayanya mereka, kebosanan gamaknya

ada kalanya diorang baik baik sahaja
adakalanya bergaduh gaduhan

bila sya dah geram dengar bunyi nangis, jerit jerit

sya pun menjadi bini tarzanlah gamaknya
geram....

ada masa lalu dekat kawasan kubur ke, jirat ke
sya kata siapa siapa  yang bergaduh lagi 
kalau ibu dengar bunyi nangis2 jerit jerit
ibu berhentikan dekat situ...
hahahaahaa...ugutan seorang ibu gamaknya (,")


Kakak chantik yang pantang ada kamera 

 apa tu KC kali 2 ke? (,")


 kak ngah ni suka menyakat adik adik, 
kadang kadang ok je layan adik adiknya

 abang ariq cakap apa tah masa ni dengan sya.


 janganlah...abang tak suka, abang tak nak
marah pada kak ngah sebab ambik gambar dia ;p

abang berak banyak ibu...
hahahahahaha...
anak bujang ibu yang bertuah ini...(,")
sebab tu dia tak duduk dah tentu tak selesa kan?


macam ni lah keadaannya bila duduk berjauhan, 
kalau tidak sya balik ke sana, enpakwe yang balik di sini
sya rasa sepanjang minggu sejak bulan 10 hari tu
memang melambung perbelanjaan petrol kami
hurmmmmmm........

15 jeJari meNulis:

kakcik said...

Tak mengapalah melakukan sedikit pengorbanan. Mudah2an semuanya berbaloi juga nanti. :)

Daddy Ziyyad said...

hahaha..ugutan kena tinggalkan kat kubur tu mmg best!

duduk asing asing ke?

~~zAnAfAhMi~~ said...

Asslm.....tinggal jauh dgn suami ke? Kalau akak la bw keta, anak bising mmg tension jadinya. Ayah dia lg la, ugut berhenti tepi jln kalau marah sgt.....hehe...gertak je, tak buat pun.

kasihibu said...

kakcik
------
insya'allah
tp penat jugak berulang setiap minggu.

kasihibu said...

daddy ziyyad
------------
ada kala dah geram tu mengugut jugak
modal tempat sunyi dan kawasan kubur ;p

kasihibu said...

zanafahmi
----------
w.salam
gitulah kaedahnya sekarang ni, berjauhan sbb enpakwe dah berpindah
memenag itulah modalnya ugut je lebih, buatnya tidak ;p

atuk said...

Assalamualaikum Sayangibu

begitu laaa
dah besar nanti, baik2 dia orang semua tu...

Wassalam

kasihibu said...

atuk
----
w.salam harap harap dan doa sya macam tu juga.

Zaitun said...

Adat berjauhan semuanya berganda.Sabar aje pasti ada hikmahnya.

Tiramisu Fatiema said...

huhu macam2 ragamnya..comel je...

Tiramisu Fatiema said...

huhu macam2 ragamnya..comel je...

kasihibu said...

kak zai
-------
sya percaya k'zai memahaminya dari pengalaman sendiri kan?

kasihibu said...

Tiramisu Fatiema
-----------------
kalau diorang buat perangai bertambah comel dik

heheheheh..(,")

sheila said...

terseksa jiwa raga bila kene handle segala2nya sorang2 kan kak..

Cik SHiNJU said...

As salam...

Biasalah budak2..hehe.. gaduh pastu baik smula...mcm yun ngn adik mase kecik2 dulu... :)

Kakak chantik tu..gg dia tersusun jer...