Saturday, December 10, 2011 By: kasihibu

BULAN DI ATAS WIRE....

SUBHANALLAH  IBU... !!!!
KATA KAKAK CHANTIK

MALAM NI DI JANGKA GERHANA BULAN KAN?
 MAKNA NYA 2 X KEJADIAN  GERHANA BULAN  UNTUK TAHUN NI.

SUBHANALLAH.....


nota: kakak chantik panggil bulan tu "subhanallah... "
sebab sya ajar dia masa dia pandai bercakap dulu, 
bila kita tengok cantik kita kena sebut subhanallah...

12 jeJari meNulis:

Kakzakie said...

Pandai sya didik kakak. Sebab itu dia sebut apa yg sya ajar. Subhanallah betul tu...

Insya-allah moga boleh kita solat gerhana malam ini

Dinas Aldi said...

Subhanallah..

Sungguh cantik bulan disnap dari angle tu, nampak dia dok elok ja atas wire tu haa :)

Yunus Badawi said...

Bagus ajar anak mcm tu. Dah besar dia dah terbiasa sebut subhanallah bila melihat keindahan ciptaan Allah.

kasihibu said...

kakzakie
--------
mengajar setakat yang mampu,bak kata enpakwe belajar membentuk keluarga

kasihibu said...

dinas aldi
----------
petang tu si kakak chantik sebut sya snap dari dalam rumah ,tp guna samsung kecik je gitulah kaedahnya

kasihibu said...

YB
--
sya mengajar benda yang mudah, alhamsulillah dia masih ingat

atuk said...

Assalamualaikum Sayangibu

Masjid Negara adakan Solat Gerhana malam ni...
(baca kain rentangnya)

Wassalam

gadisBunga said...

angle yang bagus. untung akak dapat gambo bulan atas wire. mlm ni gerhana bulan. :)

Pia said...

"alhamdulillah,bebudak ni kalau kita ajar apa2 pun mmg senang ingat...itulah kita sbgai mak digalakkan sebut yg baik2 jer...tp saya kdg2 tersasul gak.."

kasihibu said...

GB
---
kalau gb yg snap lagi cantik

kasihibu said...

pia
---
samalah kita
kadang menyesal bila dah tersasul tu, tp manusia mana yg sempurna kan?

DrSinga said...

heheheheeee...
kiut lah itu kakak chantik!!!!