Saturday, December 10, 2011 By: kasihibu

MEYUARAT PAGI PULAK!!!


APALAH AGAKNYA AGENDA SI KERBAU BALAU NI KAN?
ERRPP...... AGAK AGAK SIAPA YANG CATIT MINIT NIH (,")

14 jeJari meNulis:

mak encik | SZ said...

nama burung tu "kerbau balau" ke kak? konpius pepagi sabtu...heeeee

Yunus Badawi said...

Mesti bincang nak pergi kenduri tempat mana dulu sebab hari ni ada 2 -3 tempat ... hahaha

Yunus Badawi said...

Yang kecil tu lah yg akan catat minit. Biasalah yg baru akan kena buli utk mencatat minit .... hehehe

atuk said...

Assalamualaikum Sayangibu

yg sebelah kiri, sebab dia duduk sebelah pengerusi...he he

Wassalam

luahfikiran said...

SALAM,
LAIN MACAM BUNYINYA ! HADIR JE DAN BUAT YANG TERBAIK.

kasihibu said...

mak encik
---------
ia dik, mungkin ada panggilan lain jugak kot? akak suka perhati burung tu

kasihibu said...

YB
---
hehehehe..gamaknyalah kan?
tak pun diorang bincang jom isi borang rm 500 hehehehe...(,")

kasihibu said...

YB 2
----
tang catit minit sya tak suka, tp semak tak apa, tp sedar diri tak layak menyemak, catit lah saja ;p

kasihibu said...

atuk
----
w.salam
hehehehe..seronok tengok ragam burung tu tadi sbb tu sya snap

kasihibu said...

dato LF
-------
sya masuk bilik mesyuarat seminggu sekali tak pun sebulan 2 x

MulutPayau said...

saya paling tak suka catat minit mesyuarat...

p/s..cntik pic burung tu...

Pia said...

"masalah negara nih...."

kasihibu said...

MP
---
hehehe..samalah kita sbb tak pandai nak mengolah cantik2 ;p

kasihibu said...

pia
---
hehehe...gamaknya gitulah agaknya