Sunday, December 18, 2011 By: kasihibu

ABANG KAN LABAH LABAH ?

 kalau dah namanya lelaki tu
eeeiii...geram je....
ada je yang di nak di panjatnya
masa ni baru balik dari kerja, dia nak keluar ke taman tp sya tak bagi
dah petang kan
tu protes lah tu ibu tak bagi keluar 


sekali pandang macam berdiri atas bonet kereta pulak ye?

Abang ariq...elok benarlah pandai memanjat tu ye...
kita pun bakal duduk di kawasan yang sangat kampung kampung ye...
rompin tu kira kawasan yang kecik dalam n9, 
nanti boleh lah abang ariq panjat pokok petai atau pokok kelapa ye abang....(,")

8 jeJari meNulis:

[PCL] said...

abang ariq...hati-hati, gerun pokcik tengoak bebudak lasak...maklumlah anak2 pcl dua2 prmpuan,...aktif tu bagus tp kena perhatikan jgk dorang tu.

Acik Erna said...

Sya..anak lelaki..gitu le..he he.
tak bertemu jugak kita ye sya..akak ingatkan sya datang kerumah dato'dibangi tu.

Zura said...

akak bile ke rompin?? leh kita jmpe..zura kek soromban duo..hehhehe

Cik SHiNJU said...

Hahaha...protes tu x lengkap..
Nanti acik yun buatkan sepanduk ok..
kikikih...

Nak pindah Rompin ke kak..
Kat Nismilan pun ade tmpt nama Rompin erk,ingtkan Pahang n Johor aje..

kasihibu said...

PCL
----
memang mengerunkan, ada en3 abang ariq memanjat grill sampai ke atas sekali.

kasihibu said...

acik erna
---------
ia lah kak, sya pun terkilan sesangat
nak buat camne tak ada rezeki

kasihibu said...

zura
----
tahun hadapan, tp tak pasti bila

akk selalu balik rumah mil di sikamat nanti ada rezeki kita jumpa ye

kasihibu said...

cik shinju
----------
hhehehee...
tu belum lagi dia bergolek berenang renang riang depan tu dik ;p

ada je rompin n9 selepas bahau tu.