Thursday, November 24, 2011 By: kasihibu

SEROJA UNTUK KAK CIK SEROJA

Sya terjumpa seroja unggu warna kegemaran dan kesayangan sya 
semasa sya bersarapan di Teluk Panglima Garang pagi tu

Sangat cantik dan sya sangat suka

bila terpandang saja terus teringgat dengan kak cik

yang ni versi ada serangga sedang datang mengutip madu...
dan sya memang hendak memberi bunga yang cantik ni
 untuk kak cik seroja sebagai koleksi di alam maya


dan yang ni versi    serangga tu sudah menghampiri madu si seroja...

 sudi sudikan lah menerimanya ye.....

sayang kakcik selamanya Insya'allah.......

nota: sebenarnya sya baru perasan ada lebah yang menghampiri  seroja unggu tu
nasib lah kamera samsung tu, kalau dslr mesti cantik gambar tu kan?

22 jeJari meNulis:

kakcik said...

Terima kasih sayang. Bertambah koleksi seroja kakcik. :)

al-lavendari said...

jeles .. tak nak bagi bunga lavender kat pakngah ke.

bunga betul tau, bukan bunga hasil carian google !

makdara TERdiva said...

cantiknya seroja tu..mesti kakcik suka :D

azi said...

Salam...
Cantiknya bunga seroja tu...kat sini susah nak cari bunga tu...:)

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Untuk kak cik aje ke ...?
saya takde?... huhuhu...

kasihibu said...

kakcik
------
dekat telok dlm parit air depan kedai tu memang banyak pokok seroja warna unggu, sya rasa nak kaut tanam dalam pasu lah pulak
tp boleh hidup ke ye?

kasihibu said...

pak ngah
--------
heheheh..nanti bila sya terjumpa pokok lavenda ke, tertanam ke sya bagi pada pak ngah pulak ye ;p

kasihibu said...

MDT
---
memang cantik, seronok tengok banyak jugak pokoknya, terus je teringgat pd kakcik (,")

kasihibu said...

azi
---
w.salam
memang cantik sangat, dekat parit air di teluk tu banyak sya nampak

diana said...

o..
ini rupanya bunga seroja ye??
tak pernah tengok depan2 lagi..:p

IMANSHAH said...

teringat lagu seroja..kak cik

Anaa said...

hihi.. gelihati baca komen pakcik Al-lavendari... kalo sabun cuci pewangi lavender pakcik nak tak..

ye, seroja yang cantik untuk si cantik manis.. hehehe.. :) (ok kan kakcik)

Acik Erna said...

assalam sya..memang cantik sangat bunga tu
sya..buka mozila baru dapat baca blog sya,

lienda said...

nama sekolah anak saya sekolah taman seroja...cantik nama tu kan

Kakzakie said...

Cantik betul sya macam bukan orginal kalau sya tak kata ianya depan mata.

Mestilah kakcik suka...:)

azieazah said...

Wahhh nak tumpang seronok dgn Kakcik la. Sebab I like PURPLE...!

akuzle ayu said...

wah! gambar neh mcm yg profesional dah... beruntung jd kakcik. ramei yg syg,...hehehe

Azhariah Zuber said...

apa2 mesti ingat anak kan

Ros said...

Salam Kasih Ibu,

kak Ros suka sangat dengan bunga2 ni....cantik warna dia..

azieazah said...

Jemputan khas buat tuan rumah dan semua pengunjungnya, sudi-sudikan:

Pertemuan Blogger 18 Dis: Jemputan Istimewa

@xiiinam said...

Salam Maal Hijrah.

***Terima kasih kerana menyokong entri ckLah yang lalu...

Mya Elzara Batrisya said...

Wow!! cantik gambar yg akak ambik... mcm guna DSLR jer...