Wednesday, November 23, 2011 By: kasihibu

AURA MALAM RABU......



GEMAS
DI SENAWANG NEGERI SEMBILAN.....

20 jeJari meNulis:

kakcik said...

Nasi ayam ya? Sedap tak? :)

Daddylicious said...

mana satu yg aura ni...nasi ke ayamnya...hehe

IMANSHAH said...

salam

selamat menikmati hidangan

kasihibu said...

kakcik
------
nasi ayam gemas ni memang tersohor di gemas, acara makan wajib kalau ke gemas tu
dulu dulu harganya adalah tersangat murah, sekarang....dah berganda harganya
dan yang paling hebat dah ada banyak cawangan nasi ayam gemas ni
dan sudah tentunya sedap sangat(,")

kasihibu said...

dadaylicious
------------
nasi dan ayamnya sudah tentu...

kasihibu said...

iman
----
gambar lama tu dik..dah seminggu (,")

Yunus Badawi said...

Di NS mmg banyak outlet nasi ayam gemas. Saya pernah makan di Bahau. Sedap jugak .... ngeeee

Zaitun said...

Susah cari nasi ayam yang betul2 sedap.

MulutPayau said...

sedapnya nasi ayam......

kasihibu said...

YB
--
sya percaya yb pun mesti dah makan nasi ayam gemas tu.

kasihibu said...

kak zai
-------
nasi ayam gemas ni sejak sya kecik lagi memang ada di gerai sebelah styesen bas lamadulu.

kaklong said...

nasi ayam gomeh?
kek mano2 pun dah byk cawangan ea...

kasihibu said...

Kak long
-------
kek sg koyan pun ado cawangan nasi ayam gomeh ni

Zura said...

kek soromban duo xdo lai,huhuuu.. sedap lak tgk gmbr nasi ayam, 1st time try kat senawang gak,hehee..

Ibu n Abah said...

Nasi Ayam Gemas ni dahulu ada sekejap jer kat bangi... taklama lepas tu... bungkus.....
pernah cuba.. okay.. sedap.... tapi tak tahan lama pulak..

kasihibu said...

zura
----
somban 2 ke senawang tak jauh sangat ikut tol seringgit tu saja..;p

kasihibu said...

akak
----
ia ke? hehehe sya tak pernah bungkus, terus makan disana tu yg tak tahu tu

Dalila Hamid said...

lapar ni..

Ati Masrif said...

memang dok situ ke..?

kita baru dpt 1 bunga :)

LadyBird said...

btl.. cantik.. tp kalau kene crnya mesti lagi nampak cantik..