Friday, November 11, 2011 By: kasihibu

KAKAK CHANTIK SEPARUH VOGELLL....

Asalnya cuma datang berhari raya di Port dickson tu,
 tapi dah namanya budak budak kan?

mana tahan tengok air laut, deruan ombak
jadinya sya ambik seluar baju tidur untuk ayong dan kak ngah, 
dan si kakak chantik adalah separuh vogel....

makanya jadilah aksi aksi seperti di bawah ni..heheheheheee.....

















jenuh jugak nak mengajak diorang naik,
sebab seronok sangat berendam lepas 5 minit, 5 minit...

10 jeJari meNulis:

Dinas Aldi said...

Kecik lagi takpa separuh bogel pun, hehe

Zaitun said...

Waktu emergency hehehe...Budak2 memang suka mandi tak kiralah air laut atau kolam renang.

Pia said...

"nama pun budak2...kalau ada yg takut air tu agak pelik juga kan..."

Acik Erna said...

assalam sya..bila pulak sya pi PD ni..tak dirancang ye..terpaksa la KC...

kasihibu said...

dinas aldi
----------
kan? tapi selalunya tidaklah, enpakwe tak galakan anak2 tak pakai baju dia kata masuk angin

kasihibu said...

kak zai
-------
betul tu, diorang ni memang tak duduk diam nampak air depan mata

kasihibu said...

pia
---
sebenarnya bukan je bebudak mak budak pun gedik nak main air juga ;p

kasihibu said...

acik erna
---------
w.salam
memang tak rancang, tapi perjalanan balik selasa tu mak mertua ajak g ke rumah kwn dia di pd
jalan balik yang sama boleh lah singgah

Yan said...

memang betul. kalau dah masuk dalam air, mmg susah nak keluar..

MulutPayau said...

seronoknya anak2 dapat main air....