Saturday, November 12, 2011 By: kasihibu

SELEPAS 3 DAN 7, 3 DAN 8 PULAK YE? (,")


jadi nya tahun ni 3 dan 8 lah pulak...
hehehehehehe...

tapi kan..
kebanyakan kengkawan mesti tak percaya
sebab............

  adakalanya perangai gila gila ceria tu
diorang kata eh betul ke akak dah masuk umur tu
macam tak percaya je

jenuh dah bagi tahu ia dik...
akak lahir 12 nov 1973
siap tunjuk Ic lagik.. (,")



nota: pandai enpakwe suprise sya pagi ni ye?
ptng semalam dia kata nak balik, tapi sampai tengah malam tak sampai rumah sms pun tak jawab
alih alih pagi ni suprise katanya isss...tak jadi nak merajuk..(,")

19 jeJari meNulis:

Kakzakie said...

Selang sehari je nak dapat tarikh cantik kan Sya... Happy birthday to you... jangan marah enpakwe hari ini kan your birthday. Nak celebrate dgn anak-anak lah ye..hihi...

kasihibu said...

kakzakie
--------
hehehe..begitulah nampaknya kak
semalam pun sya tak perasan tarikh tu bersusun je 11111 nya
rancang nak buat kek kremal
kesian kan? bday sendiri, bikin kek sendiri.. ;p

ainnoraini said...

Semoga dimurahkan rezeki dan bahagia disamping kelarga tersayang...

Dah buat ke kek kremal tu sya..

mak encik | SZ said...

alhamdulillah...
selamat ulangtahun ye kak!
sebaya ngan kakak saya...

kasihibu said...

ainnoraini
----------
bahan nya tak cukup, sebab dah lama tak membuat kek kan? nak keluar membeli hujan lebat lah pulak malas gitu
tunggu enpakwe sampai tak sesampai lagi nih
suprise apakah ia? tahun lepas dia boleh bawak kek di tempat kerja sya semata mata meraikan hari lahir tu..(,")

kasihibu said...

mak encik
---------
terima kasih...(,")
lagi 2 tahun ke 40 tu

ezzyra said...

selamat hari lahir akak...moga pnjang umo murah rezeki..

Kak Aya said...

tak jauh dari tarikh saya....sama bulan, sama tahun kita berdua.

Happy Birthday!

MulutPayau said...

selamat hari lahir Sya...
Semoga pnjng umur..murah rezeki dan sntiasa bahagia di samping keluarga tersayang....

sal said...

selamat hari jadi..
di samping nampk awet muda, didoakan moga panjang umur dan dan murah rezki..amin..

Ibu n Abah said...

Selamat hari lahir sya..
Semuga dipanjang umur dan dimurahkan rezeki...

Zaitun said...

Selamat ulang tahun buat kasihibu,semoga berbahagia selalu.

Yasminhamid said...

tahniah....happy birthday kak sya..

aimaniman said...

hepi bzday juga, akak x sempat nak on9 siang sbb kureng sihat.. so ucapkan malam dah nie.. semoga panjang umur dimurahkan rezeki dan heppi bersama keluarga..

ibuintan said...

tahniah sya... selamat hari lahir

wah skarang enpakwe dah duduk sensorang ke?

sya dan anak2 bila pindah Rompin?

en_me said...

sehari slepas 11-11-11 kanns.. ehehe

kasihibu said...

terima kasih kepada semua yang mendoakan kebaikan untuk sya..
mudah mudahan begitulah hendaknya amin.....

azieazah said...

Selamat Ulangtahun Kelahiran to SYA. Semoga terus sejahtera dan berbahagia.

Apalah surprise dari suami tu eh? wahhhhh....

Chibi Maruko said...

u orang palong mana.....