Friday, November 11, 2011 By: kasihibu

JUMAAT YANG RIANG..

abang nak  gigit dulu.....

bu...rasa macam basilah..kata abang (,")

merebut pulak!!!!

Sya baru masuk kerja semalam(,")
cuti raya kan? sakan..........

Rabu lepas pergi membeli barang barang basah di tesco s.alam
di sana sya mesti beli roti yang keras kejung tu

sangatlah sedap di makan begitu saja atau di cicah kopi o
Tapi sekarang sudah mahal 
dulu dulu cuma 99 cen, sekarang rm 1.59 cen
perggghhh...kalau gitu sya nak belajar buat roti keras kejung nih lah
nak cari resepi lah.....
 byeee!!!!


nota: tak sabar nak tunggu tarikh 13hb nih....(,")






22 jeJari meNulis:

gadisBunga said...

cicah mushroom sup panas. makan masa hujan-hujan. syedappppp!!!

kakcik said...

Wah... ada apa dengan tarikh 13/11 tu? Pastinya sesuatu yang mengujakan. :)

Marina Monroe said...

hehehehe roti kejung tu juga kegemaran auntie..
Potong serong2, sapu mentega garlic dan masuk dalam oven..sedapp

Aku Ibu Muda said...

roti keras kejung? yg panjang tu ye kak?

Ibu n Abah said...

Roti tu.. Cicah dgn sup tulang...
Pergggghhhhhhh.....

@cu SaYaNg said...

acu pun suka roti tu
tapi acu suka letak keju + tomato + daging pastu bakar..nyummy :)

Yan said...

kerenah anak2 ni memang buat kita senyum sumbing je kan.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Semuanya dah mahal sekarang ni k'eja.
Geram betul..

Minggu lepas pergi tesco semenyih di rumah emak. Susu pekat RM2.99 setin !
terperanjat saya...

sal said...

cepat pula harga barang naik ye..semput dibuatnya..

Anaa said...

haha.. roti kejung tu pun boleh basi ehh.. agaknya cam mana la rasa roti kejung basi.. hihi..

kasihibu said...

gb
--
kan? makan rebut rebut sapai rasa tak cukup ;p

kasihibu said...

gb
--
kan? makan rebut rebut sapai rasa tak cukup ;p

kasihibu said...

kakcik
-------
haji ayah dan hajjah mak balik insya'allah sampai di KLIA jam 9.30 malam :)

kasihibu said...

aunty
-----
sya tak rajin nak buat camtu, tp cicah kopi o pun dah best ;p

kasihibu said...

wani
-----
yup... sedap roti tu makan gitu pun dah best

kasihibu said...

akak
----
walaaa kak kan? sup tu pepanas pulat rerebut dalam mulut ;p

kasihibu said...

@cu sayang
----------
liat liat keras kan?

kasihibu said...

k'yan
-----
nak marah pun tak boleh kan? dah kata dengan diorang ibu bayar dulu..baru makan
hrmm...budak budk dah depan mata macam tu (,")

kasihibu said...

reen
----
betul tu, bawak rm100 berapa kerat je barang boleh di beli guna nilai gitu

kasihibu said...

k'sal
-----
memang terasa bila membeli barang dapur sekarang nih.

kasihibu said...

anaa
-----
hehehe...sesedap mulut dia je bercakap ;p

Yasminhamid said...

tak pernah beli...sebab saya jer yg makan roti... anak2 ngan suami kurang..