Monday, October 17, 2011 By: kasihibu

OHH..............NASIB TAK DI PEGANG...

Kisah  ibu dan anak di suatu   petang hari raya


  INI KAMBING LAH ARIQ.....


YANG NI PUN KAMBING JUGAK......




 HA......YANG NI BARU LAH  ANJING.....

 SUMBER GAMBAR DARI PAKCIK GOOGLE..

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Alahai...kesian anak ibu
terkeliru pulak dia dengan rupa paras 2 ekor  
haiwan yang paling comel nih.... (,")


nota: nasib baik enariq tak kejar dan tangkap si anjing tu...




13 jeJari meNulis:

IMANSHAH said...

lembu ngan kerbau??

Ibu n Abah said...

Sya...
Mmg akan keliru anak2 yg kecik2 dgn haiwan2 yg nampak mcm serupa...Mujur sekarang senang nak google dan tunjukkan pd anak2... Ataupun kena bawa ke zoo....

Kakzakie said...

Bulu, warna dan saiz tu yg buat enriq confuse

kasihibu said...

iman
----
yang lembu dia kenal
tp kerbau tak pasti sebab jarang jumpa kan?

kasihibu said...

akak
----
macam sama tp tak samakan?
dah lah dia tak tahu nak takut benda2 macam tu
lagi dia geram

kasihibu said...

kakzakie
--------
itulah sebabnya tu
sama je putih pulak tu

aanie said...

betul la..confius sikit kan...

kasihibu said...

aanie
------
betul tu, ghalit duk tengok, geram pun ado ;p

Hanis Azla said...

di matanya nampak sama aje yer.. itu yg confuse tu..

pena rozie said...

Eh... macam same la...

pena rozie said...

Eh... macam same la...

kasihibu said...

hanis
-----
kecik gebu macam sama pulak kan?

kasihibu said...

pena rozie
----------
sama tp tak serupa ;p