Monday, October 17, 2011 By: kasihibu

SUNAT...................

???????

AYAM TU DI KEMBIRIKAN YE?

KE AYAM TU

AYAM YANG NIH..?



PHEWWIIITTTT!!!!!




-----------------------------------------------------------------

erpp.... sya sedar
gagal juga menggunakan bahasa dengan sempurna.



17 jeJari meNulis:

Adry@Daun said...

As salam Sya,
Apa yg sebenarnya yg org tu ingin sampaikn kpd pembeli? Tak paham betoi... Ayam2 dh remaja2 semua kot..hehe..

kasihibu said...

adry
-----
w.salam
dia tulis ikut yg diorang faham saja kan?

kakyong said...

ayam sunat??
langsung x faham apa maksud nya... adooiii laaa... kesian bahasa melayu..

Amy Syaquena said...

Ayam sunat , blurr2 saya kak..

kasihibu said...

kakyong
-------
mungkinlah dia nak kata ayam sembelih kot?
tp walaupun gitu, akak lagi rela tak makan ayam

munna said...

munna pun tertanya-tanya mcmana ayam yg disunatkan tu

kasihibu said...

amy
---
samalah kita
tp dekat kelantan orang cina dia cakap pun kelate jugak kan?

~ yus ~ said...

ayam sunat???

ke dia nak kata ayam halal?

mmg blur saya di buatnya kak..haha

Wanita Mutalib said...

terbaik hahaha.

salam singgah :)

Sz said...

kat mana tu kak?
adikkk keliruuu... :p

MulutPayau said...

Macam2 ayat yg digunakan utk menarik pembeli walaupun pembeli tak paham mksud ayat trsbut...pertama kali dgr ayam sunat..heheheh...mcm2...

Hamizah said...

kesian bahasa melayu..
byk disalahgunakan..

Pia said...

"ayam pun bersunat ker..hehehe..apa sebenarnya maksud peniaga tu..tak paham.."

azieazah said...

Sunat = potong. Mudahnya depa nak bagi orang faham....?

Gen2Merah said...

ahahahaha.. baru dengar plak ayam kena sunat,... apanya yang kena sunat tu ya..
ekekeke

salam ukhuwah

Acik Erna said...

assalam sya..kat mana tu sya..orang tak kisah pun ayam tu sunat ke tidak..yang penting sembelih..he he

Mya Elzara Batrisya said...

aduyaiii...
sunat??? kekeke
mungkin dia nak cakap ayam "sembelih" kot...

tak blh nak bygkan ayam Sunat tue mcm mana...