Friday, October 7, 2011 By: kasihibu

NASIB SI ................?

dia sedang mengusik.....
dia dah membelek....

 dia main...main....
eeeee....eeeeeee............... ambik ibu!!!! (,")


Cuba tengok apa yang enariq duk ghalit? 
Kejadian petang semalam, masa ambik kakak kakak di sekolah
Kebetulan masa parking tu ada seekor gonggok

Dia suka dapat main ulat gonggok ni
Segala jenis binatang dia suka
Kalau dia Nampak katak, katak pun dia nak tangkap
Pergi taman Nampak ada anjing, dia pergi kejar anjing tu
Kalau kucing apa tah lagi…

Layan je gambar gambar yang kiut miut dan abaikan kereta sya tu ye..

Bak kata enpakwe
Hari dia pergi mesyuarat dgn rakan sekerja bawak kereta sya
Kawan sekerja dia kata
“Kereta ni mesti isteri en munir yang guna kan?”
Hohohoho…….. sangat maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu…………..

19 jeJari meNulis:

ibuintan said...

tak berbisa takpe Sya.. jangan dia tangkap yg berbisa pulak, lain jadinya nanti



kereta akak pun ... hahaha

Yasminhamid said...

sama macam alif... tak tau takut punya orang... semua benda nak di buat main... hihii..

kasihibu said...

ibuintan
--------
betul tu kak, tp dia memang suka buat mcm tu


hehehe...segan kan? tp kereta tu memang untuk ulang alik bawak anak2, jadinya kemas kejab je, pastu semak memacma ada, susu tumpahlah, makanan bersepah
geram rasanya.

kasihibu said...

min
---
boleh kita jumpakan diorang di rumah kak cik 23hb ni, min dah dekat tu dgn taman yg kak cik duduk tu.

gadisBunga said...

enariq suka katak ek? yey, boleh geng dgn akak GB!

kasihibu said...

gb
---
heheheheee... nanti kita buat laga laga katak dekat rumah kakcik ye ;p

Dr. Ben said...

selagi tak telah gonggok tu takpe.

Ibu n Abah said...

sya..
bab ulat2 tu dan katak memang boleh geng dengan anak akak nombor 3.. Ain...
bagus jugak depa tak penggeli...

Acik Erna said...

assalam sya..memang jenis budak berani ni..tak tau takut langsung dia..

zino said...

jangan masuk molot ya hehe

azieazah said...

Anak jantan tulin!

Sz said...

oooo sangnat "berani" la bujang sorang ni kak...

kasihibu said...

dr ben
------
betul tu, tp setakat ni, walupun sekecik2 ulat dia tak masuk mulut lagi dia punya telek tu, mcm ada kanta pembesar je.

kasihibu said...

akak
----
hehehehe.....tp kita yg terjerit jerit geli,terutama kalau dia dayakan nak menangkap katak / cicak

ain sama dengan ika jugak, kira ariq dan ika memang samalah

kasihibu said...

Acik Erna
---------
w.salam semua benda dia nak buat sekarang ni.

kasihibu said...

zino
------
betul tu...

kasihibu said...

kak azie
--------
hehehehehe....budak lasak

kasihibu said...

Sz
---
memang sesangat, yg geram anjing pun dia nak tangkap.

Mak Su said...

lain kali tentu ada rezeki utk jiran2 yang lain pula :)