Saturday, August 6, 2011 By: kasihibu

SURAT CINTA ANAK DARA..................

ibu ayah hantar ke sekolah untuk belajar..
alih..alih..dia bercinta pulak..........nak baca surat cinta dia?



~



~


~

~

~

~

~


~



~



surat cinta anak dara ku ini.......
sila klik untuk pembesaran yang lebih  nyata

v

v

v


yang menulis surat untuk cikgu praktikal  ni namanya Nur Atika

tp Bahasa Melayu dia...ya Allah.....adakalanya memang geram..
sesangat nak tahu kenapa ?  baca di EN3 ni.........

14 jeJari meNulis:

Acik Erna said...

assalam sya..dia sayang ngan cik gu tu..sayang nak berpisah..ada kae ibu kata surat cinta..he h

Dinas Aldi said...

alahai sweetnya surat cinta dia pada cikgu praktikal tu! lama2 sok oklah bahasa dia tu, insyaallah!

Ibu n Abah said...

Sya...
untung bukan untuk cikgu lelaki...
kalau cikgu lelaki...
maunya sya bermenantukan cikgu tu...
hehehehehehehehe... ngusik sahur2 ni...

zino said...

nanti pandai la anak ibu tu...

sayangsayangibu said...

Acik erna
---------
w.salam itulah pasal, sebelum tu dia siap pesan "ibu jangan gelak tau bu"

sayangsayangibu said...

dinas aldi
----------
akak baca sambil gelak w/pun dia dah pesan jgn gelak

sayangsayangibu said...

akak
----
itulah pasal,kadang sya usik jugak dia kak ngah dah ada pakwe ye?
jwp dia" alaaaa..ibu ni.mana ada kak ngah tak suka lah.."

sayangsayangibu said...

zino
----
insya'allah moganya begitulah.

Sz said...

ihiks...
darjah 3 ye kak...
pandai budak2 sekarang ... ;)

Bionic women said...

sayang betul dia kat teacher dia tu ek..hehehe. mesti cikgu tu baik

IMANSHAH said...

selalunya guru praktikum memang akan disayang..hu hu

sayangsayangibu said...

sz
--
darjah 3, dalam kelas cikgu kata dia tak banyak cakap,akak perasan dia banyak luahkan perasaan melalui penulisan.

sayangsayangibu said...

bw
--
sayang sangatlah tu, malam tadi dia kata nak guna telefon ibu, sbb nak telefon cikgu tu

sayangsayangibu said...

imanshah
--------
selalunya macam tu lah kan?