Sunday, August 7, 2011 By: kasihibu

MARI BELAJAR PASANG BUTANG -1

video

memang seronok tengok aksi si bujang ni berusaha pasang dan tanggal butang baju...(,")


terpancar kepuasan dari muka enariq sebab dia dah berjaya tanggalkan butang baju tu.

12 jeJari meNulis:

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

bijak bijakkkkkk
anak yg bijak dan cerdas

SELAMAT BERPUASA

Wassalam

Adry@Daun said...

As salam Sya, Ini salah satu kejayaan bagi dia..hehe..

abah khalisha said...

hehehe..bagus belajar melalui pengalaman..

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam
buat masa sekarang macam macam perkara dia nak buat, termasuk cuba kacau senduk dlm kuali masa sya masak

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam
buat masa sekarang macam macam perkara dia nak buat, termasuk cuba kacau senduk dlm kuali masa sya masak

sayangsayangibu said...

adry
----
w.salam betul tu, tengok muka dan senyuman dia yg akhir sekali tu.

sayangsayangibu said...

abah khalisha
-------------
umur baya baya dia memang sedang belajar macam macam perkara kan?

Hanis Azla said...

mmg bangga betul muka dia dpt buat sendiri.. kita yg tgk pun rasa seronok sama..

wahida said...

alorrrrr, tak dpt tgk...huhu...

Amy Syaquena said...

Bagusnya dia , terserlah kepuasan pada wajahnya kak...

sayangsayangibu said...

hanis azla
----------
memang pun..yg best tengok riak muka dan senyum tu

sayangsayangibu said...

wahida
------
ia ke? mungkin kena refresh kot?