Tuesday, August 2, 2011 By: kasihibu

NAK MENULIS TERBANTUT DI HARI SELASA..........




baru lepas menangis rebut belon dengan KC


alih alih lena diulit belon...

nota: perjalanan balik ke kampung saja nih.......


16 jeJari meNulis:

Kakzakie said...

Menangis sebab dah mengantuk sebenarnya tapi belon jadi alasan so dah dapat tidur lena...:) Cute!!

kakcik said...

Selamat berpuasa Sya. :)

ahmad humairi said...

Salam Ramadan Al Mubarak,
Selamat berpuasa,
dan selamat menyambut hari raya,
Maaf Zahir dan Batin.

Yan said...

bebudak kalau tak gaduh berebut memang tak sah.

Pok Li said...

Balik kampung sambut Ramadhan ke

Che Mid said...

Selamat berpuasa dari Che Mid dan famili

Yasminhamid said...

berbeka kat kampung yer??

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

banyak ke bawa bekalan dari kampung..

SELAMAT BERPUASA

Wassalam

sayangsayangibu said...

kakzakie
--------
mungkin jugak, sedangkan belon tu ada 3 nak jugak berebut, lepas tu tak duduk diam dari sit depan ke belakang ke sit tengah, ibu dah duduk sama pun masih tak duduk diam jugak, aktif betul bujang nan sorang.

sayangsayangibu said...

kakcik
------
selamat berpuasa jugak buat kak cik, semoga kakcik sihat dan dapat melakukan ibadah puasa dan terawih.

sayangsayangibu said...

k'yan
-----
memang kan, dah ada banyak pun berebut jugak

sayangsayangibu said...

pokli
-----
berpuasa dengan mak ayah adalah saat yang menyeronokkan.

selamat berpuasa buat pokli dan keluarga

sayangsayangibu said...

che mid
-------
selamat berpuasa juga buat che mid dan keluarga

sayangsayangibu said...

min
---
belum sempat lagi min, yg tu seminggu sebelum puasa.

Amy Syaquena said...

budak2 macam tu la kalau x berebut bergaduh memang x sah kak..

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam
pisang dan durian
senak perut melayan makan, jam 2 pagi habis sebiji durian sya makan ;p