Wednesday, August 3, 2011 By: kasihibu

NAK JUGAK RABU MEMBISU tp tak berapa bisu..........

enariq ygn seksi

Kalaulah sesaat ni dapat layan mata tido cam ni kan?
meriahnyaaaaa...............................

14 jeJari meNulis:

wahida said...

mak aiiii, mmg seksi...

kaklong said...

memang seksi..siap cekak pinggang lagi!..hahahah!

sayangsayangibu said...

wahida
------
hehehe...kiut je kan? masa tengok dia tido gitu terus snap dengan nokia cikai tu ;)

sahromnasrudin said...

TIDUR SEKEJAP TAKPE KOT HUHUHHH

sayangsayangibu said...

kaklong
------
tah apa yg di mimpi masa tu hahahahaha....

sayangsayangibu said...

SN
--
tidur sekejab, buat pening kepala je

Ibu n Abah said...

oooiiiitttt...
sangat seksi...
sedap gomol tu...

sayangsayangibu said...

akak
----
la ni dia tak suka kena gomol, kena cium pun tak mou, tp ada masa dapat curi gomol2 cium cium menangis dia hehehehe...

Mama Zara said...

panjang! hehe...tinggi ek ariq skang

ahmad humairi said...

seksi!!!
tapi yang ini diluluskan untuk tayangan.

dia pose tu....pahala bila dia tido.

Hanis Azla said...

tengah hari ni tgk gambar tido lena mcm tu terasa syok sgt.. klu dpt layan mata ni bestnya lah.. Selamat berpuasa yer..

sayangsayangibu said...

wani
----
betul tu ada yg tak percaya dia baru 2thn++

sayangsayangibu said...

AH
--
hehehe...tak batal posa orang orang yg melihat dia masih anak kecil lagi. (,")

sayangsayangibu said...

hanis
------
betapa best dapat tido masa ngantuk kan?
selamat berpuasa juga.