Monday, August 8, 2011 By: kasihibu

MARI BELAJAR PASANG BUTANG -2

video 

muhaaahahahahaaa....comelllll je (,")


ni hari yang lain daripada yang di e3 ni.....

12 jeJari meNulis:

IMANSHAH said...

terkonang jaman kecik dulu..jangan sampai ke tua asyik pakai butang silap je..hehe senget sebelah

Daddy Ziyyad said...

tak ingat bila saya pandai butang baju...:P nanti kena ajar ikat tali kasut pula..:)

kakcik said...

Tak payah harap ibu pasangkan lagi, ya? :)

en_me said...

chomeyynyerr.. ehehe

sayangsayangibu said...

imanshah
--------
teringgat arwah pak uda dlm pimai pimai tang tu..

sayangsayangibu said...

Daddy Ziyyad
-------------
lagi leka dia nanti kan?

sayangsayangibu said...

kakcik
------
kita dah pasang elok2 dia kata salah tu...

sayangsayangibu said...

en_me
-----
kiut je kan?

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

suka usaha sendiri...bagus...

SELAMAT BERPUASA

Wassalam

Aku Ibu Muda said...

auni tak pandai lagi ni...

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam kita dah betulkan dia tanggal kata tak betul sampai pakai pempers pun macam tu jugak.

sayangsayangibu said...

wani
----
nanti pandailah tu,lagi pun baju budak perempuan kan banyak yg sarung dari berbutang kan?