Wednesday, August 10, 2011 By: kasihibu

DIA TAK TIDUR, DIA MAIN MASAK MASAK.......



habis di selongkar dek si kecik yg bertuah ni

sya ingat dia tidur dalam bilik kakak2 rupanya dia projek masak masak untuk bersahur
dengan ikan bilis terabur, kacang buncis di patah patah dengan tempe di patah patah..anak anak.......
  last last masukan dalam plastik merah tu, sekalikan semua

masa nak masak masak tu, jenuh mengasingkan bahan bahan tu,
teringgat cerita p.ramlee yang uji perempuan yang nak di kahwinkan
dgn dia tu ada beras dan rempah ratus tu cerita apa tah...sangat sebijik sama kan?

nota: lain kali klau nak tidur, pastikan anak kecik tidur dulu ye mak....

12 jeJari meNulis:

Acik Erna said...

sya..aduhai..memang rajin sikecik sya ni tolong mak dia masak.

Jiejah @ Iza said...

ahahahahha nangis ibu sambil asingkan semua tu ekeke

sayangsayangibu said...

acik erna
----------
memang tersangat bijak,tersangat rajin

sayangsayangibu said...

mommy adam
----------
bukan nangis lagi geram....

Papa Mifz said...

habis bersepah sgt tuh...sabo je la yer...hehe

en_me said...

mak nak tidur awal sebab bapak dah panggil tewwww.. ekeke

Dinas Aldi said...

Tu diaaaaa, habeh dia buat kenjah di dapoq! Sabaaaaaarrrrr!

Pia said...

"ooo citer musang berjanggut tu...haha sama lah tu,jenuh nak di pilih2 balik barang2 tu semua...anak..anak..."

sayangsayangibu said...

papa mifz
---------
memeng kena bersabar, terutama bila mata sedang mengantuk

sayangsayangibu said...

en_me
---------
Tak ada makna... ;p
Ayahnya dah lama berdengkur melayan mata

sayangsayangibu said...

Dinas
--------
Itulah pasal.... geram

sayangsayangibu said...

Pia
-----
ialah tu kot? Akak tak ingat tajuk, tp cerita tu ingatlah
memang geram sangat nak mengasingkan balik, tp nasib baik bilis temped an kacang tu boleh di satukan bila masak