Thursday, August 11, 2011 By: kasihibu

DEKAT JENJAROM DAH ADA LAPANGAN TERBANG..................

tido tak menyedar anak susun mainan pun leno lagi (,")


siap dah susun...............



jari dia nak buat "pisss"


-----------------------------------------------------------------------
enpakwe kalau dah tidur memang tak sedar,
 masa ni sedang tengok tv,
tp akhirnya  tv tengok dia  ; )


12 jeJari meNulis:

Ibu n Abah said...

Hahahahaha...
ingatkan KLIA dah tambah tanah hingga jenjarom... dah terbayang dah rumah sya sebelah airport.....
Pandai buat tajuk gempak... hehehehehehe

Yasminhamid said...

sama kes macam suami saya... kalau dah tidur.. apa pun tak sedar..

Marina Monroe said...

he he he keletihan sangatlah tuh...

sayangsayangibu said...

akak
----
hehehehe.....budak kecik tu, kadang atas badan sya pun dia susun mainan , mana sempat je.

sayangsayangibu said...

min
---
kan? anak melalak pun masih leno lagi.

sayangsayangibu said...

aunty
-----
enpakwe sya memang camtu, letak kepala je terus lena.

Adry@Daun said...

As salam Sya,
Alahai kocik bonar lapangan terbang tu tp kapal terbang blh landing samapai tiga empat bijik..hehe..

IMANSHAH said...

erm , saya pula jenis tido tak lena

sayangsayangibu said...

adry
----
hehehehe..ruang adalah terhad.

sayangsayangibu said...

iman
----
sangat tak best bila tidur tak boleh lena
ngantuk

Acik Erna said...

sya..suspen je bila baca tajuk tu..rupanya sikecik nya keje ye..

sayangsayangibu said...

kak erna
--------
mana mana tempat dia sempat je jadi gelanggang mainan