Thursday, August 11, 2011 By: kasihibu

NYARIS NAK PECAHKAN PINTU.

jumpa dah....dalam peti ais
 ada kunci dan rantai kunci sekali

Bila kunci  bilik belakang hilang, memang dah tahu tak ada siapa yang main
samada si KC atau enariq
geram betul sebab kita jenuh cari ,
selongkar sana selongkar sini tengok tengok dalam aisbox pulak
anak anak...
nak tahu ini kerja siapa?
siapa lagi si encem boy chinta hati sya yang sorang ni lah......

nyaris je nak pecahklan je tombol pintu tu, sebab dah geram dan penat mencari
nota:sangkut tinggi pun dia ambik panjat kerusi

8 jeJari meNulis:

Yasminhamid said...

kreatif tu.. kalau dah beku.. kompem tak ilang lagi.. hihih..

sayangsayangibu said...

min
---
jenuh cari sampai bawah peti ais, alih alih dalam petiais rupanya.

Dinas Aldi said...

Baru ja dia kenjah dapoq, ini dia sorok kunci pulak, kihkihkih!

sayangsayangibu said...

dinas
-----
macam macam dia buat,sebut jangan dia buat juga, suruh?
lagggiiiii...dia laju

L said...

anda pemaarah ker?
http://lolz-l.blogspot.com/2011/08/jangan-marah.html#comments

eelobor said...

hahahha.... kalau saya pun tak terpikir di letak kat situ

sayangsayangibu said...

L
--
mujurnya setakat ni sya bukan seorang yg pemarah(,")

sayangsayangibu said...

eelebor
-------
kan?beria ria cari dekat tempat tersorok, rupanya dlm petiais je