Monday, July 25, 2011 By: kasihibu

HARI INI DALAM SEJARAH....


sumber pakcik google

Sepanjang sya kenal enpakwe dari tahun 1996 sampailah
dah kahwin dan  beranak anak anak dan anak

baru hari ni enpakwe CUTI SAKIT

di ulang lagi.............
baru hari ni dan esok dia  CUTI SAKIT



Selalu kan, kalau dia tak sihat demam batuk selsema memang dia pergi klinik untuk rawatan dan ubat
dan memang akan dapat CUTI SAKIT tu
walaupun dia ada cuti sakit tapi dia tetap jugak bekerja
tp hari ni enpakwe memang sangat sangat tidak larat
kaki sejuk, badan sangat panas
sya memang tak senang hati kalau enpakwe demam

Dah jaram dia dengan air asam jawa ais
sekejab je rasa tuala tu macam kering

Kalau enpakwe demam
memang sya jaga dia macam sya jaga anak2 demam
sebab enpakwe kalau dia tak sihat dia mengerang dan mengigau

Esok ada ambil darah lagi di klinik, mungkin sebelum masuk kerja sya akan temankan dia
tadi dah telefon pegawai sya maklumkan pasal tu

Harap haraplah enpakwe akan cepat sembuh

21 jeJari meNulis:

zino said...

semuga dia cepat sembuh.....

Zura said...

semoga cepat sembuh..

Amy Syaquena said...

wow lagi lame dari husband amy , hubby amy x pernah mc lagi sampai skg tapi klu ikut jangka masa suami akak lagi lame tue..tahun 1996..perghhh!! tabik spring la..

Kakzakie said...

Sabar sya... kakak dapat bayangkan betapa risaunya sebab ini kali pertama kan. Moga cepat sembuhlah enpakwe sya itu ye... Nak puasa lagi nie...

Kakak doakan yg terbaik buat sya & keluarga...

Hanis Azla said...

harap2 en.pakwe sya cepat sembuh.. bila jarang demam, sekali kena mmg teruk.. tentunya dah tak larat sgt tu.. klu tak mesti nak kerja juga kan..

DrSinga said...

meh sini meh..
datang klenet saya
boleh injek..
boleh ambik darah..

sayangsayangibu said...

zino
----
terima kasih, tp td ambik darah keputusan teruk lagi dari semalam
esok kena ambik lagi dan kalau teruk jugak, alamat di wad lah.

sayangsayangibu said...

zura
----
amin.....

sayangsayangibu said...

zura
----
amin.....

sayangsayangibu said...

amy
---
dia memang macam tu, selagi terdaya dia kerja jugak, mc tu memang tak ambik, tp semalam dan hari ni memang sejarah (,")

sayangsayangibu said...

kakzakie
--------
memang kak, sbb dia mengerang nak tidur pun tak lena, kesian pulak

sayangsayangibu said...

hanis
-----
semoganya macam tu, tp tadi keputusan darah lagi teruk dari semalam.

sayangsayangibu said...

doc
---
hehehe...pastu bagi lagi mc sampai seminggu boleh? ;p

Zaitun said...

Tentu sayangibu risau kan sebab tak pernah cuti,harap cepat sembuh.

IMANSHAH said...

ada org walau tak sakit pun, selalu je amik MC

IMANSHAH said...

ada org walau tak sakit pun, selalu je amik MC

gadisBunga said...

semoga encik cepat sembuh.

tapi tabik spring la kak...tak pernah amik MC sebelum ni!

sayangsayangibu said...

kak zai
-------
sesiapa je yang sakit memeng sangat sangat merisaukan
kesian pun ada.

sayangsayangibu said...

imanshah
--------
kan? memana pun ada orang macam ni.
sangat geram kan?

sayangsayangibu said...

GB
---
itulah pasal, akak pun terkejut jugak masa dia kata mc tu, tak pernah lagi dia mc baru semalam dan hari ni je, esok tak tahu lagi cerita.

Mya Elzara Batrisya said...

Pehhh...untung nyer company hubby akak sbb dapat pekeja yg sgt berdidikasi mcm dia... klu sy...punyerlah suka dapat MC.. hehehe

apa2 pun semoga cepat sembuh yer...