Monday, July 25, 2011 By: kasihibu

MACAM MACAM ARIQ....

Selalu kita tengok kartun ni je kan...?


hari ni meh kita tengok budak lelaki nih.....



~


~

~


~


~

~



             --------------------------------------------------------------------------------





~

~

~

~


~


~


~





 semua benda dia nak tunggang....

anak...anak...... (,")



nota:   isnin yang hebat.....jumaat yang indah..sabtu ahad yang tak berapa rehat (,")

14 jeJari meNulis:

Kakzakie said...

Apa juga keletah dia pasti membuat kita tersenyum. Baguslah dia nie...:)

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang ibu

he he
dah besar nanti jadi seorang pemandu kapal terbang....Insyaallah

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK

Wassalam

Yasminhamid said...

hihihi.. tak puas naik basikaal hari tu kot..

sayangsayangibu said...

kakzakie
--------
macam macam benda yang dia buat
memang buat kita tersenyum.

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam
insya'allah manalah tahu kan? ;p

SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL MUBARAK

sayangsayangibu said...

Min
---
agakmya kot....
tp dia tu semua benda dia nak naik, lori kecik dia pun boleh naik jugak.

wahida said...

mcm anak saya la tu..pantang nampak penyapu, dia buat mcm ni lah gayanya...adeh la..

Acik Erna said...

ariq..macam2 kerenah dia..
main la apa pun..janji jadi budak baik dan tak nangis kan..

IMANSHAH said...

zman kita dulu pun seghope kot..hehe

Dinas Aldi said...

kahkahkah comel la aksi dia!

sayangsayangibu said...

wahida
-------
macam2 perangai anak anak kan?
ada je yg dia nak buat.

sayangsayangibu said...

acik erna
---------
kuat mengamuk jugak kak, geram sangat kalau dia mula mengamuk tu.

sayangsayangibu said...

imanshah
--------
kan? ;p
semua orang pernah buat gitu kot?

sayangsayangibu said...

dinas
-----
di larang pun dia buat jugak
biarkan sajelah