Thursday, July 7, 2011 By: kasihibu

GADIS BUNGA

tajuk en3 hari ni adalah seperti tuan punya blog INI....
sila masuk blog ni untuk jamu mata dan minda...

petang semalam kakak chantik masuk mandi
nak cerita sebelum tu di taman minah bunga tu dah petik petik bunga
masuk dalam bekas

petang tu si kakak chantik mandi
sya tak sedar dia dah bawa bekas tu masuk sekali dalam bilik air

Agak lama jugak dia mandi
sampai sya suruh masuk berkali kali

lama sikit baru dia masuk
siap siapkan diri sendiri

Sya masuk bilik air
Ya Allah..berterabur bunga, dalam bekas mandi pun ada bunga

Sya pun tanya
kakak chantik kenapa ibu tengok bunga bersepah sepah dalam bilik air tu?

Nak tahu jawapan dia?
Kakak tengok dalam tv
orang mandi ada letak bunga

hahahahah...ibu gelak sambil cakap
bijaklah kakak ni
ooo.... kakak nak mandi bungalah ye

                                                          ibu curi aksi kakak chantik...

                                                                                                             
KC dan bunga

ialah ibu...kakak kan nak chantik *sambil senyum*

oh..anak dara ibu, kalau gini gayanya
tak hairanlah nanti boleh  jadi pengunjung setia SPA tak pun tokey SPA
boleh lah ibu dan ayah tumpang tumpang   merawat rawat & rehat rehat kan diri...(,")



26 jeJari meNulis:

gadisBunga said...

saya tersedak! uhuk uhuk uhuk!

kakak chantik tu awal2 dah mandi bunga....siaplah akak nak menghandle pinangan orang nanti. hihihi!!

ana said...

hahaha...kecik2 dh pandai menghias diri ye.

Adry@Daun said...

As salam Sya,
Nasib baik kakak gna bunga raya utk spa dia...kalo gna bunga alamanda, hbis satu badan la gtl2..

sayangsayangibu said...

GB
--
hehehehe....
budak kecik tu kalau bab melaram bagi dia
memang no 1
x boleh langkah vendul, kakak dia ada 2 orang tu.

sayangsayangibu said...

ana
---
akak pun tak terjangkau dek akal dia buat macam tu.

sayangsayangibu said...

Adry
----
dia guna bunga kertas, bunga apa tah lagi satu tu dengan bunga rumput kuning kecik kecik tu
gambar yg ada tu masa bercuti di PD bulan lepas.

ahmad humairi said...

gitule penangan tivi.

Yasminhamid said...

anak pompuan la kata kan... kecik dah pandai jaga penampilan.. hihihi.. cute la..

sayangsayangibu said...

AH
--
gitulah kan?
ada pro dan kontranya

sayangsayangibu said...

min
---
dia kalau bab melaram2 ni, kakak2 dia masa baya2 dia pun tak buat

Ibu n Abah said...

Sya..
ingatkan kakak cantik mandi bunga untuk cepatkan jodoh...hehehehehe....
kecik2 dah pandai nak meniru... cute...!!!

Sz said...

hahaha...
kakak chantik tengok citer apa agaknya tu ye...

Temuk said...

Setuju dgn pengomen pertama: sayangsayangibu kena bersedia, entah berapa banyak rombongan nak datang menghantar cincin tanda! Bunga-bunga yg digunakan tu mujarab, tau? Hihihi.

Maaf, SSI ada tumpangkan komen di laman Adry kata tak boleh singgah ke blog Pakcik, ya? Ada lain-lain pengikut juga komplen begitu. Pakcik kan cuba selesaikan masalah ini.

Acik Erna said...

sya bertambah tambah cantik le kak cantik tu jawabnya..dah pandai mandi bunga..buat sendiri pulak tu..he he

suri solehah said...

hehe anak daralah katakan...anak saya yg kecil tu pulak suka bawa handbag kita

ibuintan said...

hahahaha...KC dah mandi bunga.. copekla kono pinang tu

mamawana said...

Assalam,

Lucunya kakak chantik..

Kena buatkan bath tub supaya lain kali bunga tak bersepah atas lantai bilik mandi. berendam mandi bunga...fuyyyooooo bestnyer.

(kadang2 mama sental hampas kelapa seluruh badan.. pastu hampas kelapa bersepah atas lantai... bahhahaha)ooppsss.. rahsia tauu.

Zaitun said...

Tak lama lagi bermenantulah tu hehe...

sayangsayangibu said...

akak
-----
dia kata nak cantik
memang suka malaram dia tu.

sayangsayangibu said...

Sz
--
dia tengok cerita seram tu.
anjasmaro ke apa tajuk tu.

sayangsayangibu said...

Pakcik Temuk
-------------
hehehehe...nasib baiklah dia baru 4tahun++
selain dari pakcik, dato lf pun sya tak boleh drop komen.

sya harap lepas ni dapatlah drop komen

sayangsayangibu said...

Acik Erna
---------
itulah masa cerita dengan enpakwe dia pun ketawa.

sayangsayangibu said...

suri solehah
------------
anak anak dara akak yg 2 orang tu taklah macam tu, cuma dia sorang je yg lelebih.(,")

sayangsayangibu said...

ibuintan
--------
copek tak copek kena belajar dulu, keje ada masa depan...hehehehehe

sayangsayangibu said...

mamawana
--------
w.salam bukan KC je yg berendam ibu pun nak jugak..
rajin akak manjakan badan ye.

sayangsayangibu said...

kak zai
-------
hehehehehe.... (,")