Wednesday, July 6, 2011 By: kasihibu

NASI KANDAR......

Sya belajar makan nasi kandar masa duduk di Langkawi tahun 2000 dulu


Selalu  kalau nak makan nasi kandar sya dan enpakwe suka makan di Pokok Assam tu,

Pergghhh... bila tengok 360 TV 3 tadi tertingggiiiiiinnnnnnnn...................
Sangat nak makan nasi kandar

Tp ialah nak pergi Klang di Bukit tinggi tu M.A.L.A.S......

Habis camno?

Tp tak dulik, dalam minggu ni nak pergi jugak cari nasi kandar dekat
S.Alam tu di Seksyen 16 tak silap..ada sesiapa nak ikut?

Layan gambar meh.....................


siapa boleh tahan tengok menu gini....?

 ada pulak  bendi goreng camni,
                                                          tak pun yang dalam kuah kari..
 
  sumber pakcik google

Pergghhh....................



jommmmmm.................. (,")






19 jeJari meNulis:

azieazah said...

Kak Azie kalu makan nasi kandar, mesti makan dengan ayam goreng! Kuah kari banyak=banyak...!


Belajar Gerak Hati Isteri Dulu Sebelum Ada Dua Handphone...

ibuintan said...

teringin yo ni Sya... mano nak cari memalam ni kek kg ni

Marina Monroe said...

Barisan lauk yg menarik, tentu nya sedap..sekali sekala pekena nasi kandar memang best..hu hu hu

Yasminhamid said...

nak ikut.... lama jugak tak makan nasik kandaq..

silverlady said...

sedap kan nasi kandar...suke kat pelita klcc punye...hehe

cikceriacorner said...

wow..best2nye..terliur dibuatnye..heheh

gadisBunga said...

arghhhh...hanco diet saya harini...!!!

mamak....here i come!

Jiejah @ Iza said...

ko jgn kak , hancussss diet ku kalau join mkn huhuhu

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

alamakkkkk
dah pukul 12 niii
laporrr pulak

Wassalam

sayangsayangibu said...

k'azie
------
ayam yg ranggup, lepas makan tangan ada bau kari ;p
jom kita pekena di Seksyen 16 tu pulak.

sayangsayangibu said...

ibuintan
--------
kalau di sana pekono di S,ban, bukan jauh pun kak(,")

sayangsayangibu said...

aunty
-----
mana nak menahan kan aunty?
sedap betul makanan di malaysia ni.

sayangsayangibu said...

Min
---
jom...tp pekena nasi kandar dekat utara sana lagi best kan?

sayangsayangibu said...

Min
---
jom...tp pekena nasi kandar dekat utara sana lagi best kan?

sayangsayangibu said...

silverlady
----------
kayu nasi kandar pun sodap.

sayangsayangibu said...

CC
--
balik utara kan? apa lagi pekena puas puas..

sayangsayangibu said...

GB
--
hahahahaa....
sesekali tak apa..jangan selalu(,")

sayangsayangibu said...

mummy
-----
hehehehee...rugi tak makan sesekali tak apa tau

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam
sekarang masa untuk cari makan