Friday, July 15, 2011 By: kasihibu

DAH JUMAAT KAN?

tetiba keluar gambar raya
tahun 2007 pulak tu heheheehe.....



Sekarang pejam celik pejam celik
dah masuk hujung minggu

----------------------------------------------
tak sabar sabar  nak tunggu petang,
lepas balik kerja ambik enpakwe di pejabat
ambik anak anak kecik di rumah mama
lepas tu misi balik kampung pun bermula......

tak sabar nak balik kampung
nak merasa kehangatan sentuhan emak dan ayah
rindu sangat sangat  rasanya

jom balik kampung.....................

10 jeJari meNulis:

ahmad humairi said...

Ok, okeh...

Aku ucapkan dulu Selamat Hari Raya...Maaf Zahir dan Batin....

sayangsayangibu said...

AH
--
hehehehe... boleh lah saja....(,")
hari jumaat hari raya kan?

gadisBunga said...

boleh terasa kerinduan akak tu... :)

sal said...

selamat pulang ke kampung..
seronoknya jumpa ayah dan mak yee..
tentu si emak dah bersedia dengan memasak macam2 menu kegemaran

hati2 dijalan raya..
moga semuanya selamat sampai ke destinasi yg dituju dengan selamat...

Acik Erna said...

Sya..memang dah jumaat dan esok sabtu..
macam mana bujang yang demam tu.dah ok ke..sian dia..

sayangsayangibu said...

gb
--
memang rindu sesangat nih
dah hampir sebulan tak berjumpa
dah sampai di kampung jam 9++ tadi

sayangsayangibu said...

sal
---
memang seronok pulang ke kampung
sebab tu bila anak anak dara lengah lengehkan masa, hati ni rasa geram je
siap cakap dgn diorang, bukan selalu ibu dapat balik jumpa uwa dan atok
ibu rindu jugak dgn ayah dan emak ibu
*sangat emo*

sayangsayangibu said...

acik erna
---------
si bujang tu dah sihat demam, cuma selsema yg lambat baik
sekarang dah setengah tahun kan kak..sedar tak sedar je.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Semoga selamat semuanya.



Minggu ni anak2 sukan jadi tak kemana lah kitorang. ;o(

Kakzakie said...

Kegembiraan nak balik bertemu org tua di kampung memang suasana yg sentiasa dinanti. Mak-Ayah pun mesti ternanti-nanti....