Saturday, July 16, 2011 By: kasihibu

BELAJAR...

 gigih......



tp dalam gigih mengamuk juga...(,")
bila butang tak masuk masuk
akhirnya minta tolong ibu juga
agaknya dah penat tertunduk tunduk


cayok enariq...cayokkk.....

12 jeJari meNulis:

Mama Zara said...

wahhh...bagus ariq :)

gadisBunga said...

alala comel....hihi~

Papa Mifz said...

nmpk dio bersungguh2 betul tu...hehe

Yasminhamid said...

hahaha.. sama macam alif gayanya.. kalau dah penat mula la nak ngamuk..tapi tak pa.. mereka dalam proses kan??

Temuk said...

Paparan sayangsayangibu itu mengingatkan Pakcik Temuk kepada arwah ayah, yang pada penghujung usianya jadi tak pandai balik nak mengenakan butang baju. Ada kalanya, masuk pun, salah lubang. Butang lain punya lubang! Itulah janji Allah, orang yang dipanjangkan umur mungkin menjadi seperti kanak-kanak semula, sekalipun mungkin bukan dalam semua perkara. Salam bahagia.

Zaitun said...

Walau susah tetap berusaha.

Amy Syaquena said...

alahai dah pandai nak pasang butang baju sendiri ye..x pe kak at least dia nak cuba walaupun x berjaya huhuhu...

sayangsayangibu said...

mama zara
---------
kakak dah pandai pasang butang baju ke belum? kita kan sebaya kata enariq ;p

sayangsayangibu said...

GB
--
comel dan gewam..bila dia mengamuk sbb dah penat tertunduk tunduk.

sayangsayangibu said...

papa mifz
---------
sesangat bersungguh2..sampai nak tolong pun dia tak bagi

sayangsayangibu said...

mIN
---
alif dan ariq serta anak anak yg sebaya baya mereka kan?

sayangsayangibu said...

pak cik temuk
-------------
Begitulah bahagian arwah ayah pakcik kan?
bahagian kita belum tentu lagi.
al fatihah buat arwah.