Friday, July 15, 2011 By: kasihibu

BILA BUJANG KU DEMAM

                                                  kesian je tengok muka baik dia kan?



Kalau dia demam, memang duduk diam

kira amanlah sikit ibu (,")

tp kesian sebab dia mesti rengek rengek punya
nasib demam tak lama 2 hari je
kalau tidak memang kesian ibu yang  bersengkang mata....



14 jeJari meNulis:

ahmad humairi said...

Sungguh kasihan!,
Tapi dah baikkann?
Syukran.

Ibu n Abah said...

sya..
cukup risau kita sebagai ibu bila anak demam, kan? rasa nak jd galang gantinya...
muga enariq cepat sembuh...
boleh bermain2 semula,,,,

Kakzakie said...

Kesiannya sya.... kalau anak demam hati kita tak tenang. Tengok dia tidur je kita pun tak sedap hati...

sayangsayangibu said...

AH
--
memang kesian kalau anak anak demam
tp alhamdulillah 2 hari je, cuma selsema lambat keringnya.

sayangsayangibu said...

Akak
---
sangat sangat ridau dan kesian
dah lah dia susah nak makan ubat, macam macam helah buat pun tak jalan, tp ayahnya masuk ubat dlm susu baru dia minum itu pun sikit.

sayangsayangibu said...

kakzakie
-------
kita pun sunyi, rindu nak tengok dia cergas, buat akal memacam kan? ;p

Amy Syaquena said...

alahai kesiannya , semoga cepat sembuh ye

Yunus Badawi said...

alaaa kesiannya dia.

dah baik ke skrg?

Yunus Badawi said...

Harap dah berjangkit kpd kakak2nya pula.

Kat rumah saya kalau seorg demam, biasanya yg lain pun akan kena juga huhuhu

Yasminhamid said...

menag kesian bila kita tgk anak kita yg aktif tak sihat...

sayangsayangibu said...

Amy
----
dah sembuh demamnya cuma selsema je lambat baik si bujang ni susah nak makan ubat ;p

sayangsayangibu said...

YB
--
dah sembuh demam cumanya selsema susah sikit nak baik

sayangsayangibu said...

YB 2
----
berjangkit tu yg susah kan? kesian anak anak
kalau mak tak apalah boleh MC!!! hehehehe.

sayangsayangibu said...

min
---
kita pun terasa sunyi kan? rindu pulak nak tengok diorang aktif kan?