Tuesday, July 19, 2011 By: kasihibu

CUBA TEKA...


Ini gambar anak anak dara ibu semasa berumur 1-2 tahun ++
masa kecik kecik semua badan sedap sedap berketak ketak,
sebelum ibu tinggalkan di taska / pengasuh  mesti siap bekalkan bubur di perlabagikan ramuan setia hari, sebab anak anak ibu kuat makan.

Masa kekecip kecik kecik semua comel comel dah bolat bolat....
tp dah besar jadi halus kurus panjang je
nape ye?

Kalau sudi cuba teka suka suka je
yang mana satu ayong dan yang mana satu kak ngah?

11 jeJari meNulis:

gadisBunga said...

rasanya gambo no 2 tu along kan?

Yan said...

memang kebanyakan budak cam tu.. melasak

Acik Erna said...

sya..akak nampak semua dah ada rupa KC je..he he.
dah besar biar le slim..kecik2 tak pe ketak2 tu..

azieazah said...

Bebudak ni memang lebih kurang sama jer. Bila kecik amboiiii makan sakan, badan montel.

Bila dah masuk sekolah, semua badat kecut susut. Letih la tuh.

Yang atas tu kakak, pic bawah tu adik. Betul?

Sebal: Bahasa Indahnya ialah Kesal...!

Amy Syaquena said...

comel anak akak. doakan satu hari nanti amy pun boleh merasa ada anak macam akak ye..

sayangsayangibu said...

GB
--
pandainya.....

sayangsayangibu said...

k'yan
-----
betul tu,kesian jugak tengok diorang halus je
dah nampak kurus dan tinggi

sayangsayangibu said...

acik erna
---------
ayong je lain sikit si Ika dan kc memang seiras

sayangsayangibu said...

kak azie
--------
betul tu, sebab diorang penat sekolah dari pagi ke petang

jawapan yg betul atas ika, bawah si ayong.

sayangsayangibu said...

amy
---
insya'allah lambat cepat je tu
ada rezeki amy nak pegang anak sendiri tu

Mya Elzara Batrisya said...

Wahhh Vangga lah dgn akak...
klu sy.... erm.... satu hari duk kat umah pun belum tentu siap semua kerja... mcm siput buat kerja.. terhegeh..hegehh...