Monday, July 11, 2011 By: kasihibu

ADA NIAT.....

                                                        dapat naik motor senyaplah dia..

ada suatu hari kan..
en pakwe baru balik dari kerja, enariq dah sibuk sibuk nak naik motor
masa enpakwe dah parking baik motor tu,
 dah siap pesan dengan enariq tak mahu usik ekzos tu siap tunjuk dan kata panas
enariq ulang kata ayah
panass..panasss.....

tp dalam ulang ulang tu dia pegang jugak!!!!

hasilnya......

~

~

~

~

~


 
hadiah pegang ekzos (vetul ke eja nih ;p )

sekarang ni dia dah tak pegang pun ekzos tu tp dia kata
 panass..panss..hati hati ayah (,")

nota: dah kena baru tahu kan?

27 jeJari meNulis:

Acik Erna said...

alahai sya..tu la dia anak2 kan..selagi tak kena tak serik..macam mana tangan dia sekarang ni..dah baik ke..

sayangsayangibu said...

acik erna
---------
anak anak besar enariq tu, lagi di ingat lagi dia nak cuba
dah sakit menangis pandai pulak tadah dan rendam tangan dalam ais

Piasara said...

"budak2 ni kalau kita cakap jer,diorang tak percaya nak rasa sendiri macamana panasnya tu baru diorang nak percaya..kan dah kena..."

ahmad humairi said...

yang panas perlu disejukkan,

...pengalaman tu...moga tak memudaratkan.

Ibu n Abah said...

sya...
dekat setahunlah kita jumpa raya lepas...
enariq dah besarlah...
- lainkali kena hati2 bila ada motor, anak2 pasti akan kena ekzos...

gadisBunga said...

haha..dak dak kecik ni kalau dilarang mmg taknak dgr. bagi dia rasa sendiri. hahaha!

Zaitun said...

Kesiannya ...Mungkin lain kali dah serik tak kan usik motor lagi.

DrSinga said...

uihhhh...
sakit tu!!!

Adry@Daun said...

As salam Sya,
Dh btl la tu Sya eja ekzos. Nk ja ekjus pn blh.. Cikgu bkn check mcm buku latihan..hehe.. Sian bdk kecik tu. Hbis tpk tgn melecur, kalau kna bhgn lain, luka melecur kna ekzos ni lmbt smbuh dn tinggalkn parut kekal. Kat bhgn tpk tgn mgkn cpt dn tdk meninggalkn parut kekal.

Amy Syaquena said...

alahai siannya dia amy yang kena pun tak tahan inikan pula budak kecik.. mesti serik dah dia pasni

Azhariah Zuber said...

sakit tu....org tua kena pun sakit

kakyong said...

anak2 ni memang dia suka mencuba kan.. dah rasa baru tau..

Pok Li said...

Belajar dari pengalaman

Amy Syaquena said...

salam kak amy datang singgah sini selepas pulang dari appoitment di hospital..

sayangsayangibu said...

piasara
-------
itulah bila dia dah rasa meraung lah dia
tp sekarang dah ingat dah,
dia tak pegang dah.

sayangsayangibu said...

AH
---
tak sempat sejuk dia dah pegang dah.

bila dah kena baru dia ingat.

sayangsayangibu said...

akak
----
ialah dah hampir setahun , insya'allah kalau ada rezeki raya ni kita jumpa lagi.

sayangsayangibu said...

akak
----
ialah dah hampir setahun , insya'allah kalau ada rezeki raya ni kita jumpa lagi.

sayangsayangibu said...

GB
--
memang pun, dah kena baru tahu.

sayangsayangibu said...

kak zai
-------
ingat kan orang lain lagi, sbb dia dah kena.

sayangsayangibu said...

doc
---
kesian dia boleh rendam tangan dlm air, lepas tu bukak petiais masukan tangan ;p

sayangsayangibu said...

Adry
----
hehehe...takut tersalah eja pulak.
melepun sikit, tp nasib tak tinggalkan tanda sbb salin kulit kan.

sayangsayangibu said...

amy
---
kuat punya raung tu..
kesian tengok masa dia sejukan tapak tangan dlm air.

sayangsayangibu said...

AZ
--
itulah, memang kesian.

sayangsayangibu said...

kakyong
-------
itulah pasal, dah rasa baru ingat.

sayangsayangibu said...

pok li
------
pengalaman baru beringgat

sayangsayangibu said...

amy
---
tqvm..harap cepat sembuh.