Wednesday, July 13, 2011 By: kasihibu

CITA CITA KC....


KC kata dah besar nanti kakak nak jadi doktor (,")


26 jeJari meNulis:

Zura said...

insyallah..kene pggl doc KC la dr sekarang,semangat skit dia belajar..huhuu

Ibu n Abah said...

Sya...
InsyaAllah..
akan tertunai juga cita2 KC nantinya...

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

Insyaallah
amin amin
moga berjaya

Wassalam

ibundo said...

insyaallah...
makbul hendaknya.

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

Adik BSB bila tanya nak jadi Utraman jerrr...

Acik Erna said...

semoga cita cita KC berjaya digapainya dengan doa restu ayah bonda.

sayangsayangibu said...

zura
----
harap gitulah, memang dia sebut kakak nak jadi doktor

sayangsayangibu said...

akak
----
insya'allah moganya begitulah boleh jadi doktor pakar macam sayang akak tu ;p

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam
insya'allah amin....

sayangsayangibu said...

ibundo
------
semoga tercapai cita cita dia.

sayangsayangibu said...

BSB
---
kecik2 ni memanglah sesuka hati diorang je nak sebut apa (,")

sayangsayangibu said...

Acik erna
---------
Insya'allah...

kaklong said...

insyallah....
doa dari ayah dan ibu selalu...

ibuintan said...

insyaallah.... moga tercapai hajatnya

cita2 yang baik sekali

Zaitun said...

InsyaAllah moga2 makbul.

Hanis Azla said...

mudah2an tercapai cita2nya nnt.. InsyaAllah.. kita doakan yg terbaik utk anak2 kita.. All the best KC..

sayangsayangibu said...

kaklong
--------
doa dan usaha juga insya'allah.

sayangsayangibu said...

ibuintan
--------
Insya'allah jika KC berusaha tentu berjaya kan?

sayangsayangibu said...

k'zai
------
semoganya begitulah hendak

sayangsayangibu said...

hanis
-----
semua ibubapa harapkan yg terbaik untuk anaknya kan?

DrSinga said...

chaiyokkk KC !!!

belajau smart okeh..

cikceriacorner said...

salam akak..

insyaallah pasti KC akan jadik doktor..insyaallah

Bigdaddyz said...

tiada yang mustahil jika yakin....:)

sayangsayangibu said...

doc
----
insya'allah manalah tahu kan
kalau tercapai cita cita dia.

sayangsayangibu said...

CC
---
mudah mudahan begitulah

sayangsayangibu said...

Bigdaddyz
---------
rajin usaha
rajin belajar
insya'allah..