Monday, June 13, 2011 By: kasihibu

KONGSI GAMBAR.


Kita jamu mata saje ye...
malas nak T.U.L.I.S............................ (,")
















 












saat saat nak balik dah.....................

nota: enpakwe tiada di dalam gambar sbb dia kan sedang berkursus

31 jeJari meNulis:

al-lavendari said...

masing-masing macam momorang ! hehe

kakcik said...

Seronoknya main air. :)

Jiejah @ Iza said...

seronoknya bebudak cuti² malaysia ..

Kakzakie said...

Anak-anak dan air tidak dapat dipisahkan masa musim cuti sekolah. Mana dia fikir papa dia kursus ke apa yg penting main-main...Best sampai terlentang dalam pool pun ada.:)

Acik Erna said...

sya..layan gambar pun nampak keseronokan anak2 bercuti

Amy Syaquena said...

wah bestnya...

sal said...

klu jalan2 ke tempat seperti ini anak2lah yg paling seronok..
pengalaman baru dan bermakna baginya..
happy holiday..

Marina Monroe said...

Gambar yang akhir tuh, he he he semua muka sedih nak balik..

IMANSHAH said...

Salam

nak mengupload gambar yang banyak tu lagi tak berapa rajin saya berbanding menulis..huhu

silverlady said...

gi PD ker? hehe...

kakpah said...

emmm.. kat mana lah tu ye.
seronoknya bercuti..

gadisBunga said...

lepas balik tu mesti penat kan?

sahromnasrudin said...

kalau jamu makanan lagi syiok hehehhee

sayangsayangibu said...

pak ngah
--------
lobih dari memorang, lotih di pantai ke kolam, lotih di kolam ke pantai pulak
omak eh lagi lotih mengawal sensorang

sayangsayangibu said...

kakcik
------
seronok dan letih
balik ke bilik terus leno

sayangsayangibu said...

mommy jiejah
------------
kesian cuti sekolah bulan mac tak kemana2 sbb tu bila enpakwe ada kursus, akk terus cari bilik di hotel tu.

sayangsayangibu said...

kakzakie
--------
sememangnya begitu, sangat susah nak suruh berhenti
ibu sangat penat memantau diorang sensorang

sayangsayangibu said...

acik erna
---------
ia kak, masa nak balik tu diorang suruh sambung lagi, tp tak bolehlah ayah diorang dah mula kerja jumaat tu.

sayangsayangibu said...

amy
---
sangat best bagi anak anak

sayangsayangibu said...

sal
---
memang kan?
lagi pun bukan selalu dapat bagi anak2 seronok macam tu.

sayangsayangibu said...

aunty
-----
sya pun tak sangka diorang buat aksi macam tu (,")

sayangsayangibu said...

imanshah
--------
bagi akk masuk gambar lagi sonang
kalau menulis tu ok jugak, tp banyak sangat ceritera pasal cuti tu.

sayangsayangibu said...

silverlady
---------
Costa Roca de paris PD

sayangsayangibu said...

Kak pah
--------
PD saja, itu pun sbb enpakwe ada kursus, terus sya tempah bilik

sayangsayangibu said...

GB
--
sangat sangat penat dan dobi dobi baju lagiiiii...penat.

sayangsayangibu said...

SN
--
hari pertama memang jamu makanan di tepi pantai, sbb bekal dari rumah

Yan said...

kat mane ni sya?

Dinas Aldi said...

gambar yg bercerita kali ni :)

azieazah said...

Kak Azie pernah menginap sekali di hotel D’Paris ni.. memang best. Dekat dengan pantai, bleh nampak matahari terbenam.


Jatuh Chenta Pandang Pertama: “Haruskah Ku Bilang Chenta?”

sal said...

kiut budak2 ni..
moga membesar dgn baik menjadi manusia sempurna

sal said...

kiutnya..
moga membesar dengan baik menjadi anak2 cemerlang..ameen