Wednesday, June 15, 2011 By: kasihibu

EN ARIQ ..............

Cuba klik gambar tu bagi besar punya....
masa tu dia sedang jilir lidah pada puan ahsoo tu.....
haiyaaa....enariq dengan sesiapa pun dia akan buat gitu...


 
sekarang ni enariq ada perangai baru, 
kalau dia marah ke tak puashati dengan sesiapa sajelah,
cepat je dia jilir lidah, sangat geram betul,
dah puas di jentik, dah puas sebut no..no..no......
dah tak tahu nak buat camne dah
Cepat je aksi jilir lidah tu dia buat, siap dengan jeling jeling lagi..
Ada cara tak macamana nak hentikan perangai baru dia tu?

kadang kadang kita tengok comellllll..... je budak kecik buat aksi gitu kan?

tp cuba kalau kita yang buat macam tu?

sebelum buat tu sila berdiri di depan cermin 

agak agak comel tak?

ke agak agak ada rupa camni?





v


v


v



v



v




v




v



v



sumber pakcik google


nota: tp kan sekarang ni ramai sangat yang suka bergambar jilir jilir lidah macam gaya manja manja kan?

22 jeJari meNulis:

Ibu n Abah said...

sya...
budak besar en ariq.. cute lg...
org tua buat... hmmmmmm.... jenoh...

kakcik said...

Kakcik pun tak suka anak2 kakcik jelir lidah. Nak je kakcik bagi penampar sekali...

~ yus ~ said...

lama2 tu pasti hilang kak...

anak2 ni biasalah sesuatu yang baru, dia akan buat banyak kali walaupun kita tegah, nanti bila dia belajar benda yg lg baru, yg lama tu dia lupa.

Jelir lidah comel tu, kira boleh lg di maafkan utk si kecil Ariq...:)

DrSinga said...

cer ingat-ingat balik...
masa awak kecik..
ada tak buat gitu gak..??

Kakzakie said...

Kalau kecik macam Enriq kita marah kata tak baik, yg dah besar panjang/tua hurm...siapa berani marah.

Che Mid said...

Salam, selagi tidak buat orang marah dan tidak memalukan.. sabo je le.. selalu perangai macam ni tak lama kan... nanti dah dapat idea baru, dia akan lupala tu..

gadisBunga said...

saya tak boleh bergambar jelir lidah sebab nanti muka saya nampak buruk. heheh!

Acik Erna said...

assalam sya..cucu sedara akak pun macam tu jugak suka sangat jelir lidah..tapi dengan ayah nya tak berani..

ibuintan said...

sya..kalau bebudak cam ariq tu memanglah comel je kita lihatnya..kalau yg dah tua tu memang nak kena penampar

sayangsayangibu said...

Akak
----
hehehehe...betul tu kan kak..anak anak kecik comel dan cute lah

sayangsayangibu said...

kakcik
-------
geram betul..
kadang sya jentik je mulut dia

sayangsayangibu said...

yus
---
sementara nak tunggu hilang gaya gitu macam lambat sangat rasanya, bilalah dia nak jumpa benda lain, biar lupa aksi jilir lidah tu.

sayangsayangibu said...

Doc
---
heheheeh.... lupalah pulak..
errppp enpakwe kot (,")

sayangsayangibu said...

kakzakie
--------
betul tu, boleh lagi ajar dia gitu, kata tak baik buat gitu, nanti lidah jadi panjang

kalau yg besar?
ermmm.. tak tahu nak tegur apa.

sayangsayangibu said...

Che Mid
-------
mudah mudahan
anak anak cepat betul jumpa perkara baru.

sayangsayangibu said...

GB
---
tak jilir lidah lagi cantik kan?

sayangsayangibu said...

Acik Erna
---------
sya tengok yg sebaya baya dia memang gitu, sepontan je aksi diorang jilir lidah tu.

















kalau besar tak faham jugak bila di tegur makan penam...lah gayanya




hehehehehe

sayangsayangibu said...

ibuintan
--------
ialah comel cute, kadang gelihati pulak tengok muka dia siap jeling2 tu

kalau besar tak faham jugak bila di tegur makan penam...lah gayanya

hehehehehe

en_me said...

suke menjilat tewww.. ehehe

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

bijak bijak enariq

Wassalam

sayangsayangibu said...

en_me
-----
aksi anak anak kan?

sayangsayangibu said...

atuk
-----
w.salam insya'allah
semoga menjadi insan yg berguna.