Thursday, June 16, 2011 By: kasihibu

HARTA KARUN ENARIQ....

di sebabkan enariq berpempers saja kan, masa di tepi pantai

 dengan dia makan pasir lagi
 dengan dia baling pasir pada sya lagi
sangat seronoklah dia..................

Sedang sya duduk duduk memerhati diorang tu, enariq datang
sambil tunjuk pempers dia kata
"ibu...ibu...."
Sya ingat dia popooo...

sekali bila bukak.......

taraaaa.........................................

haaa....................inilah dio


segala macam benda habis dia sumbat

 hehehehe...anak anak..........................(,")

14 jeJari meNulis:

kakcik said...

Sambil berbogel la tu, ya? :)

Hamizah said...

haha..
kesian dia.mesti berat nak bw..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

sekali pandang memang dah macam tutttt..

hehehe..

eelobor said...

huhuhu, begitulah ragam anak2. memang kekadang bila di opis terkenang tingkahlaku anak kecik, boleh membuat saya tergelak sorang diri

sayangsayangibu said...

kakcik
------
lepas buka pempers vogel lah..... (,")

sayangsayangibu said...

Hamizah
------
heehehe..dia dah tak selesa cuba ambik dari luar tp tak dapat, last dtng mengadu dekat ibu.

sayangsayangibu said...

reen
----
gitulah adanya, memula ingatkan tuuut......

sayangsayangibu said...

eelobar
-------
memang pun kan?sampai rasa tak sabar nak jumpa anak anak
rindu.

shahjiehan said...

ya amponn!!! igtkana pe la tadi..

jom baca dan komen ! !shahjiehan [dot] com ! !: Laman web malaysia.gov.my di godam!!

sayangsayangibu said...

shahjiehan
----------
hehehe...jgn terpedaya ye (,")

[p@kcikLie] : [ mamaDiana] said...

sekali pandang..memangggg, tak selesa sangat la bdk tu..kan.!

[PCL]

suri solehah said...

hehe..seronok sangat dapat main tu...

DrSinga said...

anak siapaaaa tu!!!!!!!!!!!!??

IMANSHAH said...

apa ceritanya ni?? tak mengikut