Tuesday, June 28, 2011 By: kasihibu

EN3 REHAT REHAT

Pernah tak tengok kucing kena tampar?

pergghh...garang jugak kucing kucing dekat Malaysia ni ye

td sya bagi kucing si shima dengan anak dia makan
lepas tu ada sekor kucing tah darimana tah
terus terpa dekat bekas makanan tu

tetiba shima bunyi bunyi
pastu dia tampar kawan tu camni..............

agak agak apa lah yang shima cakap dengan kucing tu kan?

25 jeJari meNulis:

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

'masuk umah orang tak beri salam'

Wassalam

kakcik said...

Shima kata 'cisss .... sungguh kurang sopan kau terpa makanan aku!'

hehehe...

Kakzakie said...

Bukan sebarang tamparan kalau macam tu sya...

Yasminhamid said...

tak pernah lagi tgk.. saya tampar kucing ada la.. hihihi..

gadisBunga said...

ni kontes buat dialog bercakap dengan kucing ke kak? ngeeee~

Mak Su said...

tampar tampar sayang kot... sesama kengkawan. hahaha

Papa Mifz said...

dia cakap...'ini sudah lobih...'...hehe

Amy Syaquena said...

Salam kak ,

Berkenaan dengan pertanyaan akak tue maaf sangat2 amy x berapa sihat kak so x dapat nak buatkan tutorial untuk akak tapi amy harap link ini dapat membantu akak...

http://www.kucoba.com/2010/02/cara-memasang-link-gambar-di-blog.html

ibundo said...

tengok kucing kena tampar dengan rakan dari spesis yang sama, pernahlah..
bukan setakat tampar, bercakaran lagi...

Amy Syaquena said...

kak amy takut dengan kusing kak jagan kata nak tengok dia mengawan dia nak tampar2 pun amy x berani huhu..

Hanis Azla said...

shima ckp "ish.. ganasnya".. he..he..

sahromnasrudin said...

tampar menampar amalan mulia heheheee

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam
hehehehe.. shima bukan duk rumah atuk, tp duk tempat kerja(,")

sayangsayangibu said...

kakcik
------
hehehehehe...
ke dia kata verani kau ambik makanan aku ;p

sayangsayangibu said...

kakzakie
--------
tamparan luarbiasa catwomen

sayangsayangibu said...

min
---
huhuhu kesian kucing tu kena penampar min

tp memang min siap dia menderam lagi marah kawan tu makan makanan dia.

sayangsayangibu said...

GB
--
tak saje sesuka
sbb garang tui si shima tu ;p

sayangsayangibu said...

maksu
-----
tamparan wanita kata elite

sayangsayangibu said...

papa mifz
---------
sambung lagi
nak kono yo!! (,")

sayangsayangibu said...

amy
---
w.salam
tak apanya..
akk dah cuba tp tak boleh jugak sbb dah tak ada link untuk gambar tu kot? ke akk yg tak faham ;p

sayangsayangibu said...

ibundo
------
cakar kucing ke cakar harimau
tp kesian kucing kalau ada yg kalah kan, menyuruk bagai nak rak sbb takut

sayangsayangibu said...

amy
---
takut kucing
alahai sama dgn anak saudara akk
rugi tak pegang kucing

harap amy dah sembuh.

sayangsayangibu said...

hanis
-----
shima sejak jadi ibu tersangat garang

sayangsayangibu said...

SN
---
hehehehe..baru hari ni jumpa selogan tu ;p

IMANSHAH said...

wah kucing tampar berdarah habis muka kena kuku