Monday, May 16, 2011 By: kasihibu

POKOK GULA.

sumber pakcik google

kata gula dah naik harga kan?

apa kata kita tanam pokok stevia ni sepasu duo... (,")

enpakwe...tak ada ke kawan kawan dari MARDI  tu boleh bekalkan barang sepokok duo?


sumber pakcik google

mari kita bersama sama kurangkan guna gula.


Sumber selanjutnya DISINI   

11 jeJari meNulis:

kakcik said...

Pokok tu boleh ganti gula, ya Sya? :)

Kakzakie said...

Sya... pokok apa tu? Kakak naif betul bab-bab pokok.

Amy Syaquena said...

good info baru tau nie...


p/s:http://sinarraudah.blogspot.com/2011/05/blog-di-tutup-sinar-raudah-akan-bersara.html

azieazah said...

Kak Azie tak cukup tanah nak menanam nih. Cara paling ringkas, minum air tanpa gula jer. Aduhai. semua barang naik, takda yang turun pun.

sayangsayangibu said...

kakcik
-------
2 minggu sudah majalah tiga ada tunjuk paparan stevia ni

sayangsayangibu said...

kakzakie
--------
sya pun tengok paparan majalah tiga.

sayangsayangibu said...

amy
----
comel muka amy

info dari majalah tiga ;p

Sz said...

bagus juga tu kak sya...
kena mencari ni..
jangan harga pokok ni lebih mahal dari gula pula...

sal said...

saya terbaca juga kisah ini..

masih suspen cmna nak digunakan..
best klu dpt daunnya barang sekeping dua..

DrSinga said...

boleh kunyah-kunyah macam sirih..

Chik Na said...

chik na pun tgh cari pokok ni...dah a few nursery bunga chik na cari, tapi depa tak jual...

org kata pokok ni susah juga nak jaga