Tuesday, May 31, 2011 By: kasihibu

SENYUM.....TAK PERLU KATA APA APA.........













sumber pakcik google


Lirik Lagu Senyum – Malique & Najwa

Kacak luar

Kacak dalam

Kacak dengar sini

Kalau saya senyum

Awak mesti senyum sekali

Kalau kita senyum

Semua orang berjangkit

Bila semua orang senyum

Dunia tiada penyakit

Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
tak perlu kata apa-apa


nota: panjang lirik lagu ni, tp cukuplah takat ni je kan...sebab semua orang faham kan?

7 jeJari meNulis:

sheila said...

senyum...senyum........ tak perlu BAYAR apa-apa.

ayat ni ditujukan buat jiran saya kat rumah tu..sbb saya taktau apa pasal yg dia ni susah sangat nak senyum!!!

Be Simple Beb(BSB) - threeQ said...

as salam dan salam perkenalan dari BSB...senyum tak perlu kata apa2

sayangsayangibu said...

nest
----
kadang pelek dgn org yg susah nak senyum dan tak minat nak senyum ni kan?
ke diorang memang tak boleh nak senyum?

sayangsayangibu said...

BSB
---
w.salam
betul tu, senyum tak perlu bayar apa apa, tak perlu kata apa apa(,")

kakpah said...

senyum itu sendiri sudah menterjemahkan perasaan. kan gitu?..

sayangsayangibu said...

kak pah
-------
betul tu kan? sangat tidak rugi bila kita senyum

Shahayu said...

akak kopi ye doa tu....dulu ada sticker bleh letak dlm keta... pastu ntah mana ntah menghilang....