Thursday, May 26, 2011 By: kasihibu

PILIH...PILIH..PILIHH.....SILALAH PILIH...................................


 SATU UNTUK AYONG......






 
 SATU UNTUK KAK NGAH......................




 SATU UNTUK KAKAK CHANTIK





SATU LAGI UNTUK ENARIQ...




hehehehe....ambiklah anak anakku
ambik satu sorang.(,")


kalaulah sya mampukan..
boleh gak hadiahkan diorang sorang sejibik

tp malangnya ini saja yang ibu mampu

nah ambik satu sorang
jangan rerebut ye..................


 sumber pakcik google

12 jeJari meNulis:

~ yus ~ said...

hehehe...InsyaAllah nanti mereka besar beli sendiri kak, dapatlah akak merasa naik semua kereta anak2...

Kecik2 kereta kecil pun jadilah.

Teringat pula cerita nasib labu labi, budak2 tak boleh pegang duit banyak2....hihi. Ada kaitan dengan kereta kah? ..:)

ahmad humairi said...

huuu....yang itu pon saya tak mampu...huuuuu...

sayangsayangibu said...

yus
---
insya'allah
ada lah rezeki memasing nanti.

akk pun layan cerita labu labi tu minggu lepas ke minggu ni ye? lupa pulak

sayangsayangibu said...

AH
--
Sya mampu..
mampu verangan (,")

Hamizah said...

xpe doakan rezeki abnak dimurahkan..nanti dpt apa yg dihajati..

Zaitun said...

Jangan lupa satu untuk kak Zai hehe....

wahida said...

budak kecik tak leh bawak keta org besar!! dorang boleh dpt yg kecik comel tu jer...hehehe...

azieazah said...

Kalu gitu saya pun ndak satu! Kasi taruk kaler PURPLE!

sayangsayangibu said...

Hamizah
--------
semoga ada rezeki untuk mereka Insya'allah

sayangsayangibu said...

k'zai
-----
hehehehe...ambik jangan , tak ambik(,")

sayangsayangibu said...

wahida
------
betul...
tp budak kecik macam enariq tu, paantang kita keluar dari pemandu tu, cepat je dia duduk pegang stereng

sayangsayangibu said...

k'azie
------
warna kegemaran sya jugak(,")