Monday, April 25, 2011 By: kasihibu

SESEKALI KAN......?

                                                 Sesekali berbuka puasa berlamb chop

        
sumber pakcik google

sedap jugak ye...
errkkkkkkkkkkkkkkk...

Alhamdulillah..................... (,")

Bukan buat pun, mana pandai

belilah saja.......


17 jeJari meNulis:

Erna said...

sya..akak kambing memang tak boleh..tak lalu..

shahjiehan said...

condition tiptop x?hehehe...bg free je la kat shah~

sayangsayangibu said...

k'erna
------
rugiii... ;p

sayangsayangibu said...

shajiehan
---------
selalu silap parking aaa....
saman mau?
bagi free errppppp
nanti akk kayo dulu ye (,")

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

oooooiiii
kambing kegemaran saya
sunah tu...

Wassalam

eelobor said...

saya pun makan lamb chop petang tadi.... huhuhuhu. memang pantang ngan daging kambing nih. buat je masakan jenis ape, semua tibai

kakyong said...

lamb chop.. sedap.. lama dah tak pekena..

kakpah said...

ramai orang suka kambing kan? kakpah antara yang tak suka.

Adry@Daun said...

As salam sya,
Saya ni antara peminat daging kambing. Daging biri2 pn saya mkn..hehe.. Daging ayam belanda pn saya penah mkn. Ada org yg buat kenduri arwah sembelih ayam belanda(dimasak kari/gulai) utk dihidang kpd tetamu.

Kakzakie said...

Sedapnya berbuka dgn lamb chop. Kakak makan tomyam... pun beli juga. Kat sini panas sangat badan jadi lesu dan letih sangat....

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam
sangat sedap kan? sya suka kalau kari tu, ada bau bau kamben tu..perggghhh sedap.

sayangsayangibu said...

eelobor
-------
kamben terbaik.. ;p
sama pulak menu kita semalam ye.

sayangsayangibu said...

kakyong
-------
jom.......

sayangsayangibu said...

kakpah
------
hehehe...macam nak tulis suka
rupanya tak suka ;p

sayangsayangibu said...

Adry@Daun
---------
ayam belanda? ooo.. tak pernah makan
ayam belanda yang comot comot tu kan? sedap eh?

sayangsayangibu said...

Kakzakie
--------
tom yam pun sedap lawan dengan telur dadar pun dah ok ;p
kakzakie kena banyak minum air tu.

sheila said...

aritu den dah try buek dah kak... alhamdulillah jdi cumo telobih masen sket .. tu yo