Tuesday, April 26, 2011 By: kasihibu

COPEK NA BOSAR EH....

 sesekali dia menyarap......


sesekali dia mengutip......

cepat betul besarnya si bujang nan sorang nih..

ada suatu hari yang sengal
sya tengok enariq dah tido leno selenony
 ambik kain selimut untuk anak kecik tu

sya bedung ;p
alahai........suka tengok....

lepas tu macamana tah mungkin dia rasa hangat,
dah mengamuk berguling guliing dan dengan jayanya terjatuh dari katil
 kesian anak omak

15 jeJari meNulis:

~ yus ~ said...

hehe, dah besar gitu kena bedung, kalau anak saya pun mengamuk tu kak..:)

Erna said...

sya..kalau boleh nak kocik yo kn..seronok melayan anka kecik ni..

sayangsayangibu said...

yus
---
kadang akk sangat suka kacau anak anak tido.. ;p
itulah sampai jatuh katil tu yang kesian tu.

sayangsayangibu said...

k'erna
------
hahaha... betul..betull
lagi lagi keletah dia kan?

Yan said...

itu kalau berangan membedung anka yg dah besar tu... kira2 boleh tambah lagi tu...

budak cepat sangat besar.

noorsafone said...

salam Sya..biar la deh copek bosa..sonang nak jago..hehe..

sayangsayangibu said...

k'yan
-----
hehehe...sya memang suka kacau dia tido, nak pulak masa dia nyenyak ;p

Kakzakie said...

Mana tak mengamuk dia dibedung. Mesti tak selesalah tu sampai jatuh katil.... Eh... nasib tak jadi apa-apa kan...

aanie said...

part mengutip tu yg x tahan tu...benda yg sekecik2 pun dia blh nmpk....

Zaitun said...

Lama kak Zai tak melayan budak kecik,geram rasanya.Masa besar macam ni seronok gomol2.

sheila said...

omak eh dah rindu nak membodung budak ko???

silolah usaho laie..den xdo halangan hahahha

sayangsayangibu said...

Kakzakie
--------
heheheh..ada masa sya suka kacau dia, seronok kacau dia tidur ;p
tp nasib baik tak ada apa apa.

sayangsayangibu said...

aanie
-----
betul, benda yang halus tu yg sangat dia nampak, nak tahu tak dia punggut apa?
semut halus tu.

sayangsayangibu said...

k'zai
-----
seronok dapat mengomol masa besar2 gini.

ibuintan said...

kau bia botul sya... dah bosa camtu nak dibodung lae


okey takpe... dapekkan lagi sorang baby