Tuesday, April 5, 2011 By: kasihibu

PELUK PELUK ERAT ERAT......



Tadikan

masa nak  pergi kerja
sya ternampak 1 pasangan pergi kerja naik motosikal

tp.........


tp.........



tp kan.........



isterinya tak peluk pun  suami dia...

kalaulah sya kan
masa tu lah nak peluk erat pun..

dulu masa duk di Shah Alam, kitaorang pergi kerja memang naik motor,
sbb jalan sesak kan, lagi pun boleh ikut jalan tikus, boleh selit selit takut

tapi bila anak dan masuk 2 orang tak kan  naik motor lagi
 berhimpit himpit masa hantar diorang di taska kan?

jadi nya sya pun mengalah bawak kereta antar anak anak
dan enpakwe bawak motor pergi kerja

sampailah sekarang, kitaorang tak pernah lagi naik motor berdua

rindu pulak saat saat tu....

rasanya tah bila tah kali terakhir kitaorang naik motor sesama

nak rancanglah naik motor keliling taman perumahan tu suatu masa nanti..
hehehehehe....mesti seronok kan? (,")

19 jeJari meNulis:

ahmad humairi said...

Assalamualaikum,

Saya selalu brek emergency bila wife membonceng nek moto....sonok!

aanie said...

sy pun dah lama tak naik moto dgn hubby...rindu sgt...

ibuintan said...

hehehe... masa dah kahwin malu nak peluk, sebelum kahwin elok je peluk kuat2kan... tak patut kan

sya, elok juga sesekali buat camtu, akak selalunya kalau ke pekan terdekat suka naik motor berdua juga.. dapat peluk2 tak kisah org pandang pun

gadisBunga said...

wah. auto ke manual kak?

en_me said...

saperlar x sayang laki.. tp ader kan.. kanns makk

JunAina said...

aina hari2 peluk pak tuan dari kajang ke KL. pepagi antar anak pusing balik ambik pak tuan kat umah dan merempit berdua...besssttt...

sheila said...

ntah2 tu bukan laki dialah kak.. suko ati yo nak suruh polok **bukan laki**

den buleh kigho ngan jari brapo kali yo naik moto ngan laki...laki den tak ghoti bona bwk moto kek kl ni...

sayangsayangibu said...

Cikgu AH
--------
dah kwen tak apalah kan?

sayangsayangibu said...

aanie
-----
kan... akk pun tak ingat bila kali terakhir naik motor berdua.

sayangsayangibu said...

ibuintan
--------
gaduh2 manja kot kak, sbb tu tangan rela letak dekat belakang ;p

itulah nak tunggu anak anak bebesar dulu kot, baru boleh berdua duaan macam tu (,")

sayangsayangibu said...

GB
---
silap parking komen ye? ;p
manual saja

sayangsayangibu said...

GB
---
silap parking komen ye? ;p
manual saja

sayangsayangibu said...

en_me
------
sapar tak sayang laki dan bini kan?
tp ado gak yang tak sayang kan?

sayangsayangibu said...

junaina
-------
hehehe..seronok dapat pergi kerja sesama kan? tp nak menunggu dtg berjemput tu yg rasa sangap tu

sayangsayangibu said...

nest
----
pado pemgamatan akk memang lakivini tu ;p

hohoho..enpakwe akk kalau g kl lagi suko naik moto dari keto, sbb dia tak suka jln jem yg sosak dan sesat bagat
hahahahaaaa...

Yasminhamid said...

perkara wajib tiap kali naik moto.. saya memang peluk husband kuat2.. hihihi..

DrSinga said...

masa dah kawin lah tak nak peluk kuat-kuat !!

masa belum kawin..melekat!

sayangsayangibu said...

min
---
memang sepatutlah gitukan? ;p

sayangsayangibu said...

doc
---
macam belangkas, macam isi dan kuku ;p