Thursday, March 10, 2011 By: kasihibu

KENAPA YE?

Lama gak sya menyepi ye.....




Dari minggu lepas 

sya mengidap tanda tanda nih........


kalau baru baring baring kan........

tetiba je jadi gini..........                       sumber pakcik google


nampak  atas siling tu cam nih.............  sumber pakcik google


kalau sya terus bangun dan berjalan mesti
akan rebah punya, kadang bila sya terebah tu, 
anak anak gelak, diorang ingat sya memain je

Dah pergi klinik
doktor kata tekanan darah normal
tp tak ambik darah pun untuk pemeriksaan lanjut

ada kala  kepala ni tetiba rasa macam blur.. kosong je....

                                                                                            sumber pakcik google


nape yek? 

Enpakwe tanya ubat apa yang doktor bagi, sya kata
paracetamol dan tahan muntah

enpakwe kata u buanglah, ada ke bagi ubat macam tu, tak pun u ulangkan balik ubat tu

errrrppp................
ada sesiapa boleh tolong jawabkan tak kenapa ye sya jadi gini? 

16 jeJari meNulis:

kakcik said...

Assalamu'alaikum Sya...

lama betul Sya tak buat catatan. Sya tak sihat, ya? Ada loya2 muntah tak? :)

sayangsayangibu said...

kakcik
------
w.salamm

sya pun vindu nak berblog tp kesihataan dan bz jadi tak sempat nak berfoya foya dialam maya nih

buat masa ni tak ada loya2 tu, tp keadaan masih sama
hari sabtu ni nak pergi klinik lain pulak untuk pemeriksaan lanjut.
risau jugak.

ahmad humairi said...

assalamualaikum,

bawaan budak tu...tahniahle.

sayangsayangibu said...

AH
--
w.salam..
pembawakan?

setakat nih dah 4 orang yg kata gitu?
apakah...
ermmm... kena buat urine jugaklah nih.

al-lavendari said...

saya pun tak tahu nak cakap .. elok pergi jumpa dr singga atau daddy ziyyad untuk pemeriksaan lanjut !

kurang eksesais kot ?

kak Erna said...

sya..pergi lagi..klinik lain pulak.
semoga sya cepat sembuh.

Kakzakie said...

Macam berita baik je bunyinya. Kalau gitu betul kata enpakwe jangan makan paracetamol tu... Kalau betul 9 bulan lagi bertambahlah ahli keluarga. :)

Hanis Azla said...

Salam.. rasanya lebih baik buat pemeriksaan lanjut.. harap2 takde apa2.. klu preggy tahniahlah yer..
Take care..

sayangsayangibu said...

pak ngah
---------
yang last tu adalah betul, bila nak mula malaslah pulak, baru beberapa tapak berlari dah mengah..habis camno?

sayangsayangibu said...

kak erna
--------
terima kasih..
insya'allah hari sabtu ni memang nak pergi buat pemeriksaan lanjut

gadisBunga said...

eh. saya pun penah rasa cemtu kak. especially yg gambo 1st tu. rasa cam tenggelam dalam tilam. tapi tak penah gi check dokter pun.

baik akak gi check balik.

Amy Syaquena said...

Adakah ini satu berita yang baik..gi la uat double check..

sayangsayangibu said...

kakzie
------
enpakwe memang tak bagi sya makan ubat terutama ubat tahan sakit

kalulah berita gembira alhamdulillah...
kaya jugak dengan anakanak ;)

sayangsayangibu said...

hanis
-----
insya'allah memang akan pergi, tp hari cuti nantilah
kalau dah rezeki terima saja ,lagi pun anak kecik dah tak kecik dah : )

en_me said...

muger cepat semboh makk tewww.. uhuhu

Yasminhamid said...

harap berita gembira yang menanti..