Thursday, March 10, 2011 By: kasihibu

EN3 VASI VASI….




Heheheheheee…. (,”)

Tajuk tu dah tahu dah kan vasi vasi lama sudah…..


Sya pergi ke rumah kak cik sabtu mlm minggu beberapa minggu yang lepas

Agaknya sya dan keluarga adalah tetamu yang paling last sampai kot?

Mana tak dengan sesat bagat pusing satu cheras dan  pandan tu *senyum*
padahal tempat tu biasa sangat, 
sangat sangat biasa sbbkan waktu malam perkara biasa jadi luar biasalah 

Bagi sya kan

Kakcik tu, macamana kita baca en3 dalam   KAKCIK tu, macam tulah orangnya
Tegas tapi mesra, prihatin, lemah lembut, .penuh dengan keibuan

suami kakcik pun sangat peramah dan mesra jugak...
tak kekok nak bercakap walaupun tak pernah kenal sebelum tu

Kak azie…..

Sangat pemarah peramah ye.. senang borak dengan kak azie


GB  gadis bergula Gadis bunga  yang  sangat sweet
Bila bercakap ada topic, lepas satu ke satu  kalau buat sidang akhbar memang tak habis bersidang ; )

Opss… itu cuma pandangan sya aje,
Bukan jumpa lama sangat pun
Kejab je, dah nak masuk ke tengah malam kan
Sya dengan anak anak lagi…
Dengan ngantuk lagi
Tak boleh nak bersantai santai lelama

Mungkin lain kali,  waktunya di siang hari
Boleh lelama sikit kan?

Di bawah ni ada gambar kenangan kami bersama di rumah kak cik tp..sayangnya
Gambar tuan rumah pulak tak ado..


terima kasih kak cik bagi sya bawak lari gambar nih..
Ini sya bersama anak…anak…anak…dan anak…serta ayah anak anak
Hehehehehehe…ramai kan? ; )   serta kak azieazah dan GB
Gembira bertemu dengan mereka....

22 jeJari meNulis:

al-lavendari said...

tulah .. orang dah cakap, lain kali pakai GPS !

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

memang cukup seronok bila dapat bertemu dengan blogers
saya dah alaminya
moga ukhwah berpanjangan

Wassalam

sayangsayangibu said...

pakngah
-------
kereta sya tak ado GPS
sebenarnya tak susah mana rumah kakcik tu, tp dah tersalah masuk lorong tu yg jadi susah tu

sayangsayangibu said...

pakngah
-------
kereta sya tak ado GPS
sebenarnya tak susah mana rumah kakcik tu, tp dah tersalah masuk lorong tu yg jadi susah tu

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam
betul tu, kita biasa bertegur sapa di alam maya
bila bertegur sapa di luar lain rasanya

~ yus ~ said...

tercari2 saya link ke kotak komen ni?..:D

Seronok bila dapat jumpa rakan blogger kan, dari alam maya persahabatan dapat terjalin hingga ke alam realiti. Semoga ukhwah terus berpanjangan...

kakcik said...

InsyaAllah, ada rezeki nanti kita jumpa lagi. Mungkin lebih santai gitu...:)

Mak Su said...

wah... ada pertemuan ker haritu dengan bloggers glemer? :)

BIONIC WOMEN said...

lain kali boleh kita jumpa lak kan?
insyallah 1 fine day

Kakzakie said...

Jelesnya kakak. Teringin juga nak jumpa kakcik dan Azie.....

sahromnasrudin said...

bestnya bertemu rakan blogger..pasti tersangat meriah kan

ahmad humairi said...

yesterday....is for remembering,
tomorrow...is for dreaming.

sayangsayangibu said...

yus
----
ia ke...heheh dah jumpa kotak komen kan?
memang seronok jumpa mereka walaupun sekejab sangat.

sayangsayangibu said...

kakcik
--------
Insya'allah.. terima kasih bekal buah buahan tu ye ; )
terima kasih jugak melayan tetamu last malam tu

sayangsayangibu said...

maksu
-----
dan peramah... ; )

sayangsayangibu said...

BW
----
Insya'allah.. sya on saje kalau ada peluang dan masa mengizinkan..

sayangsayangibu said...

Kakzakie
---------
mungkin suatu hari nanti boleh berkumpul dimana mana kot?
kakak berdua tu peramah dan mesra ;)

sayangsayangibu said...

sahromnasrudin
--------------
dan peramah mesra jugak.

sayangsayangibu said...

AH
---
kenangan kan...

kak Erna said...

sya..kenapa dengan puting dia tu..koyak ke..sampai ibu kena cari tengah malam macam tu..

cikceriacorner said...

bile kita akan bertemu..teringin jugak...heheh

Yan said...

Seronoknya jumpa.Bila lah ada kesempatan macam ni.