Monday, February 21, 2011 By: kasihibu

PULUT KUNING SAJE…..


Ibu: Sayang kita nak beli kek apa ye ?
Ayah:  tak semestinya ada kek, apa kata buat pulut kuning je
 Kalau nak tiup lilin letak je pastu ariq tiup

Itu yang ayah kata dan cadang  pada ibu ye ariq….

Jadinya operasi balik kerja ni adalah

Kukus pulut yang ibu rendam tadi

Lepas tu masak rendang ayam

Tp ariq jangan risau, ibu tetap akan buatkan kek coklat basah  yang senang tu
Semua bahan memang dah ada

Tinggal lagi rajin tak rajin dan semangat tak semangat je
Tp ibu yakin akan usahakan untuk buat semua tu




 selamat hari lahir ariq... ; )


 cakk......  semuaaa (,")
Selamat hari lahir yang ke-2 ye sayang…….
Chinta hati ibuayah, hero nan sorang.....

20 jeJari meNulis:

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

SELAMAT HARI JADI ARIQ

moga jadi anak yg soleh

Wassalam

Yasminhamid said...

happy birthday enariq..

ibuintan said...

selamat hari lahir ariq... moga jadi anak yang berjaya dan soleh nanti

comel skali

kak Erna said...

happy birthday enariq.makan pulut kuning dan kek cokelat basah buatan ibu ye..dah tentu sedap..

Yunus Badawi said...

Salam Eja,

Selamat Hari Lahir ke2 en ariq. Wah dah makin besar dan bijak.

Semoga menjadi anak yg soleh.

Yunus Badawi said...

Pulut kuning ada kek cokelah pun ada.

Ibu yg best!

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam
terima kasih...semoga begitulah hendaknya kehidupan enariq bila dah besar nanti insya'allah

sayangsayangibu said...

mama min
---------
terima kasih... ;p

sayangsayangibu said...

ibuintan
--------
tqvm... insya'allah

sayangsayangibu said...

kak erna
--------
yang nak makan orang yg meraikan je, yang di rai berapa suap sangat kan..tp seronok sesaja nak bagi meriah ;p

sayangsayangibu said...

YB
--
w.salam
terima kasih..memang banyak akal sekarang ni ada je yg dia nak buat.

sayangsayangibu said...

YB LAGI ;P
----------
bila dah jadi ibu ni, semua boleh buat,
boleh jadi superwomen, magic women segala boleh buat dengan panatas, kalau ada bahan bahan semua jadi, rajin tak rajin je..

jemputlah makan kek coklat dan pulut kuning enariq.. ;p

tp... rendang ayam termasin sikit
; )

OmbakBaik said...

telan air liur bile terbace kek coklat basah...yummy yummy..
best nye kalu dapat rase...

selamat ulang tahun ke2 melahirkan ariq, kak

Zaitun said...

Selamat hari jadi buat ariq semoga diberkati dan menjadi anak kebanggaan ibu bapa.

DrSinga said...

selamat 2 tahun enariq!!!!!!!!!

en_me said...

vahhh.. makk dahh ade anak dara tewww.. kanns ;-)

sayangsayangibu said...

OB
---
sebabkan kek coklatlah malam tadi tengahtengah malam pun layan lagi kek tu.. ;p

sayangsayangibu said...

kak Zai
--------
terima kasih ;p

sayangsayangibu said...

DOC
---
tq ibu budak debab.. ;p

sayangsayangibu said...

en_me
------
silap parking komen tu ;p