Friday, February 18, 2011 By: kasihibu

KALAULAH.............



Kalaulah sepanjang perjalanan dari rumah ke sekolah anak anak dara tadi 
dan perjalanan dari sekolah ke rumah mama untuk hantar si kecik berdua tu
lepas tu menghala ke tempat kerja  
sya ada tebar  ni di jalan raya tu…..


-
-
-

-
-

-
-

-
-
-
pinjam jala ye bang....


mesti dapat tangkap beribu ribu  kilo udang  besi ni

-
-
-

-
-

-
-

-
-
-

perggghhh..... vanyak giler
tak kurang dari 5 buah

semuanya sebab nak ke projek  jalan yang baru di buat tu

lebuhraya untuk
laluan dari mukim telok panglima garang ke shah alam

aiyakkkkk..... (," ) 



nota: tersangatlah ngantuk..dah berapa kali menguap2 nih .

8 jeJari meNulis:

=sz= said...

aiyoooyoyy...
dok belakang udang besi tu ke kak?
memangggg blh tido bangun balik tu...tp takut bangun kat dunia lain plak kang ;p

kak Erna said...

sya..ingatkan nak tangkap ikan ..he he..

sal said...

sabar jelah yee..
betullah..kalaulh..n kalau...berjala sepanjng2 jln, udang berkilo2 bole dpt..jadi kaye lah kita yee..(nak senangkn hati)

cikceriacorner said...

salam akak..

heheh...pembangunan kan..

sy kekdg bile driving pon ngantuk kak..heheh

Hamizah said...

gilah menjala..
mesti hilang ngantuk tu..

Hanis Azla said...

kalau itu adalah udang mmg lumayan hasilnya kan.. he..he.. byk2 bersabar yer..

alfa juliet said...

hihih...betul ckp sz..jejaga tau don't sleep n drive

Ummuafiq Hashim said...

tq, follow akak, i follow u too...