Wednesday, February 2, 2011 By: kasihibu

mood C.E.R.I.A......

Seronok dan ceria rasanya

sebab......







v


v



v






ada matahari...

sumber pakcik google



barulah terasa kepanasan sinar matahari selepas beberapa hari 
seperti berada di Cemeroon Higland bak kata si Kakak Chantik........ ; )

KCchomot..makan strawberry coklat

19 jeJari meNulis:

Mak Su said...

memang..... kering gaks baju di ampaian :)

got sun is ceria

JunAina said...

alhamdulillah...matahari dah tak malu2 lagi dah hari ni...

Kakzakie said...

Comot sampai muka dan baju pun tak pe. Dah ada cahaya matahari kalau nak cuci baju boleh kering...

cikceriacorner said...

salam akak..

ceria selalu..senyuummmm...:)

sahromnasrudin said...

alhamdulillah..kt tempat sy pun dh panas...

ibuintan said...

baru beberapa hari matahari tak kluar betapa cemasnya kita kan, syukur hujan tak berpanjangan matahari keluar dengan cerahnya... hati kita pun berbunga cerah sama.. semua kerja berjalan lancar

Yan said...

Seronoknya jenjalan kan.. AKak teringin gak ni..

sayangsayangibu said...

mak su
-------
ni yg jeles ni,
td sya tak sempat nak jemur baju, tp takut gak kalau sempat jemur tak sempat kering..

sayangsayangibu said...

junAina
-------
kan.....keluar rumah td dah terasa haba matahari.

sayangsayangibu said...

kakzakie
--------
tak cukup secucuk pun nak lagi, makan sampai muak.. ;p
dah berhari2 baju sidai dlm rumah, tak best tak rasa panas baju bila kering.

sayangsayangibu said...

cc
--
w.salam..
ceria ceri juga.. ;p

sayangsayangibu said...

SN
--
dah berhari tak jumpa matahari kan?

sayangsayangibu said...

ibuintan
--------
semua kejadianNya ada rahmat kan kak..

sayangsayangibu said...

k'yan
------
memang seronok berjln2...tp leceh sikit kalau time hujan dgn anak anak lagi, lagi kita suruh berpayung lagi dia nak usik air hujan.

azieazah said...

Yes... hari menjemur pakaian!

al-lavendari said...

tempat awak tu tak kuat angin ke macam tempat pakngah ?

Amy Syaquena said...

di sini masih tidak kelihatan pancaran matahari...berangin je seperti duduk di tepi pantai je..mungkin tanda2 nak banjir lagi kot huhu...

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

baru kering pakaian

terima kasih Allah...syukur

Wassalam

suri solehah said...

hehe..kadang nikmat sesuatu perkara tu dapat kita rasa bila dah tak ada bersama kitakan