Wednesday, February 2, 2011 By: kasihibu

HEHEHEHEHEEE.......

leno tui enariq nih.... 


memacam gayo.....

lain lain gaya disini....

enariq dah boleh sambung 2 perkataan menjadi ayat
contoh
ayong nak shushu...
sabar yeee......

tak nak... tak nakkkkkk....
muhammad ariq bin muhamad munir

dan tak lupa jugak
zikir yang enpakwe selalu ajar dia
kalau nak pujuk enariq


lancar je di mulut enariq...suka dengar...... ( ," ) 

17 jeJari meNulis:

kak Erna said...

sya..apasal jadi cdam tu..memang macam2 gaya..he he.

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

memang pandai le enariq bergaya
sampai dlm tidur pu posing juga
he he

Wassalam

cikceriacorner said...

akak..

comelnye...geran tgk..hehehhe

KELI OH KELI said...

amboi..nyenyak sungguh adik ni tdox..hehe..cumel!

Yasminhamid said...

tahniah...satu kemajuan...suka tgk gayadia tidor...

Zaitun said...

Macam2 gaya,budak nak membesar macam2lah yang dibuatnya.

DrSinga said...

ternak cacing eh??!!
:)

azieazah said...

Syukurrr...

anak-anak yang masih lembut ubun, mudah masuk terima apa jua ajaran..

yg baik atau contoh tidak menyimpang..

sayangsayangibu said...

kak erna
--------
hehehehe... enariq memang tido ikut keselesaan dia, memacam gayo tidur

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam, kalau tanya mentadak mentadu, mesti tak terjawab tu ;p

sayangsayangibu said...

CC
---
hehehehhe... dia memang gitu memacam gaya ado ;p

sayangsayangibu said...

Keli
----
itulah pasalnya..nyenyak tak sodar ;p

sayangsayangibu said...

Min
---
Alhamdulillah...
t.kasih ;p

sayangsayangibu said...

k'zai
-----
memang mcm tu, anak2 sya pelik2 gaya tidur, si Ika sangat suka tidur bawah tilam atau katil
geram sangat

sayangsayangibu said...

Doc
---
heheheh...ado cacingkah kalau g2?

sayangsayangibu said...

k'azie
------
betul kan?
ada jugak perangai yg buat sya geram, jilir lidah dan angkat kaki
geram sangat....

kakcik said...

Kena bawa berehat dan lelapkan mata selepas makan ubat. Semoga cepat sembuh. :)