Wednesday, February 9, 2011 By: kasihibu

MERDU.......SESANGAT ; )

Tika ini 

suara semerdu buluh perindu
suara semerdu burung tekukur

suara seserak pop rock si ella

kalaulah dapat buat album barang sekeping dua

mesti gempak leleh punya.......



tp yang tak tahan
asal batuk je  ter***** g

alahai tak kan nak pakai pempers enariq pulak

asal batuk je
term****h..

habis keluar makanan
yang tak seberapa tu...sepinggan jugak... ;p


aduhai gatal tekak..
kalaulah boleh di garuk garuk kan?

14 jeJari meNulis:

al-lavendari said...

jangan digaru .. telan jer putik durian 3-4 biji. pasti hilang gatal tekak tu !

mana pulak perginya komen dalam n3 sebelum ini ?

sayangsayangibu said...

pak ngah
--------
kalaulah telan putik durian selesaikan masalah
sya sanggup
tp paling sanggup dapat makan durian
sodap kan?
lama lagi ke nak musim durian ye?

p/s komen tu ada je.. dah balas pun ;p

kakcik said...

Amboi.. baik punya petua yang Kanda AL bagi tu...

Dugaan tu. Semoga Sya segera sembuh. InsyaAllah.

mRs sYa said...

oh...senasiblah kite kak eja...

rasa mau tanggalkan anak tekak ni...rendam dgn clorox...huhuh

kak eja...collect tag kite..hehe

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

moga cepat sembuh

Wassalam

Yan said...

Eee..kesiannya.. Kena minum air asam jawa kot..

alfa juliet said...

sy dah lama selesai bab2 sakit tekak ni..hehe syukur..mmg musim gamaknya

sayangsayangibu said...

kakcik
------
kalau telan duyan, sya lagi sanggup
Insya'allah sbb makan ubat batuk, kemam bunga cengkih batuk kurang sikit pagi ni

sayangsayangibu said...

sya
---
kan... sangat tak selesa kan?
tag..oh dah banyak hutang tag dah ni... *malu*

kadang tak sempat nak menempek lelama dlm on9 nih ;p

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam...
tqvm pagi2 ni dah rasa kurang sikit.

sayangsayangibu said...

k'yan
-----
air asam jawa kalau jus tu boleh minumlah, tp buat sendiri tu rasa mcm tak boleh masuk masam sangat.

sayangsayangibu said...

Alfa
----
lega kan? harap semakin berkuranglah sakit tekak ni

kak Erna said...

sya..dah baik ke..jangan lupa makan ubat ye..

en_me said...

jangan sampai direndam adiknyer dlm peti sejuk sudahhh.. ahaks