Thursday, February 10, 2011 By: kasihibu

BILA KUCING B.E.R.S.U.A.R.A.........

Mari kita selami bisikan hati seorang kucing


wakil kucing: Bayangkan ye, sedang sedang kucing kucing menjilat badan tetiba dekat lidah berkumpul vulu vulu..
tak ke frust kucing kucing tu

wakil puan kucing : memang lah jadi macam tu....
dah kan ke kucing tu mandi, bersihkan diri,
mestilah vulu vulu yang dah luruh tu melekat dekat lidah kucing

wakil kucing: mana tak nya, tuan kucing  bagi makan dari sumber
asyik syik bergoreng, berminyak
bila di lemparnya ikan, tp cuma tulang ikan, kepala ikan
bila diorang tengok kucing kucing tu makan dia katalah

tengok tu, sukanya kucing kucing makan tulang

wakil kucing lagi: sebenarnya diorang ni tak tahu ke 
atau buat buat tak tahu kucing kucing ni nak makan lauk jugak, nak jaga badan jugak

wakil kucing lagi: kucing kucing tu nak jugak makan isi ikan
kesian kucing kan?

nota: wakil kucing adalah enpakwe  ;p 

6 jeJari meNulis:

kakcik said...

Hehehe... sejak bila pulak jadi pakar suara hati kucing ni? :)

kak Erna said...

as salam sya..amboi..hebat enpakwe sya..boleh mewakili kucing2 bersuara..he he.

Kakzakie said...

Salam syang ibu,

Jelas dari perbicaraan wakil kucing itu seorang yg sangat prihatin. Ganjaran/saham akhirat tu jangan lupa....

sayangsayangibu said...

kak cik
--------
kalau borak dgn enpakwe memang macam tu
ada je jawapan sebb nak halang dari bela kucing ;p

sayangsayangibu said...

kak erna
--------
w.salam kak
kan? sangat sangat banyak alasan yg bernas enpakwe bagi

sayangsayangibu said...

kakzakie
-------
w.salam.. kadang kita pandang remeh je kan?
tp betul apa yg di katakan tu
Insya'allah semuanya hukum karma dari Nya juga.