Wednesday, February 9, 2011 By: kasihibu

PERNAH TAK?

Sejak atur rempah ratus dalam bekas minggu lalu


rasa macam terrrrrrrrr.......nampak banyak pulak rempah rempah ratus tu
kira makan tak habis setahun 

Kayu manis, bunga lwang, cengkih dan entah apa apa lagi tak berapa kenal
cuma tahu guna sajo...


Last last sekali sya 

v


v


v


v


v


v


v

rendam uncang teh


isnin buat gini 

teh 'O' +    

Ika kata sedap lah bu...
tp bau dia ada  macam sup ;p


selasa  pulak 

teh 'O' + 
yang ni dah biasa campur jadi tak ada komen apa apa

malam tadi pulak


teh 'O' + 

Ika kata 
Ibu kenapa rasa macam ...............................?


hehehehhehe.......


kalau nak tahu cuba buat sendiwi ye........... ; )


10 jeJari meNulis:

Zaitun said...

Kak Zai suka minum teh o dengan daun pudina atau daun pandan yang lain belum pernah lagi.

cikceriacorner said...

heheheh...

akak..bunga cengkih buat air?ok ke?heheh..xpenah rase..kalo buat kari atau masak kicap ok gak..ehhe

akak..kalo bunga cengkih buat hiasan utk kad ucapan pon ok gak..heheh

gadisBunga said...

erk.

errr...

sedap ke?

ngeeee...

Yasminhamid said...

teh bunga cengkih memang biasa.. tapi yg lain tu tak pernah lagi..

sayangsayangibu said...

kak zai
-------
sya pernah jugak buat teh o campur pudina to dengan pandan tak pernah lagi, nak cuba jugak lah.

sayangsayangibu said...

CC
---
cubalah..segar je rasa ;p
nak buat hiasan kena guna gum pulak tak rajin ;)

sayangsayangibu said...

GB
--
Sila cuba ye..minum pepanas tu berasap.. ;p

sayangsayangibu said...

Min
---
cuba lah buat ;p

al-lavendari said...

boleh bagi pakngah sikit tak .. nak masukkan dalam periuk sauna yang baru beli.

http://al-lavendari.blogspot.com/2011/02/sauna.html

sayangsayangibu said...

pak ngah
--------
ambiklah pak ngah
errpp tp sya baru cadang nak guna sama sauna pak ngah tu.. ;p