Wednesday, January 19, 2011 By: kasihibu

SAUK GIGI DALAM MANGKUK TANDAS

sumber pakcik google


Panjang tajuk...... ;o

kisahnya pagi pagi moning tadi enariq dah bangun, apa lagi mandikanlah dia sekali
sebelum tu sya sibuk sibuk di dapur masuk dia dalam bilik air sensorang

letak ubat gigi, bagi dia berus gigi

tak lama tu sya dengar 
enariq: gigi...gigi..gigi...

apa pulak yang di jerit budak nih

sya pun masuk bilik air, pastu enariq tunjuk dekat lubang tandas
gigi...gigi...gigi.............

bila jengah... alahai berus  gigi dia dalam lubang tu, hati ni kata tak kan nak biar pulak nanti tersumbat
nak tak nak sya ambik plastik beg sarung tangan lepas ru sauk berus gigi dalam lubang tu

enariq sibuk mintak gigi...gigi...gigi...

sya kata tak boleh dah kotor nanti ibu beli baru

Alahai anak anak pepegi lagi ibu dah menyauk dalam lubang tandas....
sabar yo lah..........!!!!!! ;p

8 jeJari meNulis:

ibuintan said...

hahahaha...ingatkan gigi palsu tadi, nasib baik berus gigi

niesz said...

serious..niesz ingt betul2 gg yg jatuh dlm tu..hahaha..tertipu ngn si comel nie..

Yasminhamid said...

sabaar je lah....ingatkan gigi yang patah..

kak Erna said...

sya..dah rumah kita kan..ndak atau tidak..kena sauk juga..

azieazah said...

Mujur bukan gigi palsu yang tercampak ke situ. Kalu idak, alahaiii....

Hamizah said...

gelinya nak amik ye..

sayangsayangibu said...

Ibu
----
hehehehe... ;p

niesz
-----
kisahnya... ; )


Min
---
;p

sayangsayangibu said...

kak erna
--------
tu lah pasal...nak tak nak buat yo lah ;p

k'azie
------
hahahaha... tolonglah kalau gg palsu plush yo lah ;p

Hamizah
-------
habis camno? nak tak nak rumah sendiri kan?